Przetargi.pl
DOSTAWA (SPRZEDAŻ) ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTU CHEŁMSKI PARK WODNY, W OKRESIE 6 MIESIĘCY Z PODZIAŁEM NA ZADANIA”

Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Sp. z o.o. w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 570 79 04 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Sp. z o.o. w Chełmie
    Lubelska 133 A
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 570 79 04, fax. -
    REGON: 110256409
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkwodnychelm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA (SPRZEDAŻ) ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTU CHEŁMSKI PARK WODNY, W OKRESIE 6 MIESIĘCY Z PODZIAŁEM NA ZADANIA”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej dla potrzeb obiektu Chełmski Park Wodny, w okresie 6 miesięcy, z podziałem na zadania: 1.1. Zadanie nr 1 – Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej w okresie 6 miesięcy dla Punku Poboru Energii (PPE) Zamawiającego – pełnienie funkcji Sprzedawcy Podstawowego. a) Wymagania: - Wykonawca będzie zobowiązany do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy w okresie 6 miesięcy i będzie ponosił wszelkie koszty z tym związane. - Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych z procedurą obowiązującą dla zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. b) Ilość sprzedawanej energii elektrycznej: - Zamawiający zrealizuje w sposób pewny zakup energii elektrycznej w ilości 1010 MWh w okresie trwania umowy, - maksymalna ilość dostaw energii elektrycznej, zgodnie z zastrzeżeniem zawartym w prawie opcji, wynosić będzie 1163 MWh w okresie 6 miesięcy. 1.2. Zadanie nr 2 – pozostawanie w gotowości do realizacji dostawy (sprzedaży) energii elektrycznej oraz dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej w okresie maksymalnie 3 miesięcy dla Punktu Poboru Energii (PPE) Zamawiającego na wypadek wystąpienia okoliczności wskazanych poniżej w lit. a (pełnienie funkcji Sprzedawcy Rezerwowego). a) Wymagania: - Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną i pełnił funkcję podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy i będzie ponosił wszelkie koszty z tym związane w przypadku zaprzestania sprzedaży energii przez wybranego przez Zamawiającego Sprzedawcę Podstawowego. - Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych z procedurą obowiązującą dla zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. b) okres świadczenia usługi i ilość sprzedawanej energii elektrycznej: - maksymalny okres świadczenia usługi to 3 miesiące a maksymalna ilość dostawy w tym okresie to 505 MWh, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie realizacji dostaw, jak i rzeczywisty zakres i okres realizacji dostaw, będzie uzależniony od okoliczności wskazanych powyżej w lit. a oraz od rzeczywistych potrzeb wynikających z prowadzonej przez Zamawiającego działalności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy, na zasadach okreslonych w siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a) 6 500,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy dziewięćset złotych), b) 1 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). 1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Warunki wniesienia wadium - wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 1.4. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) być wystawione na Zamawiającego, tj. Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Sp. z o.o. w Chełmie, ul. Lubelska 133 A, 22-100 Chełm, 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP; 1.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego 37 1020 3147 0000 8502 0105 9740 z dopiskiem: - Wadium do przetargu pn. „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektu Chełmski Park Wodny, w okresie 6 miesięcy z podziałem na zadania – zadanie nr ……….” 1.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdz. VIII ust.1 pkt 1.5, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 1.7. Zamawiający dopuszcza składanie do oferty dokumentów z Rozdz. VIII ust. 1 pkt 1.3 pkt 2-5 tylko w formie oryginałów. Dowody wniesienia wadium należy umieścić w ofercie. 1.8. Warunki zwrotu wadium - Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 1.9. Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą. 1.10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w terminie wykonania zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY: 1. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdz. V ust. 1 SIWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o których mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ. 2. DOKUMENT WYMAGANY PO ZAMIESZCZENIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY: 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (w Biuletynie Zamówień Publicznych) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujące oświadczenia lub dokumenty: a) Dokumenty dot. potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. b) Dokumenty dot. wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: 2) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inne dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP (w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 3 SIWZ: 1) pkt 2 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 PZP; 2) pkt 3-5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w Rozdz. VI ust. 3.1 pkt 1 i pkt 2 lit. b SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Rozdz. VI ust. 3.1 pkt 2 lit. a SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie Rozdz. VI ust. 4 SIWZ stosuje się. 6. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia - na wezwanie Zamawiającego - dokumentów, o których mowa w Rozdz. VI ust. 3 pkt 1 - 5, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1114 ze zm.). W tym celu zaleca się, aby Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego wystosowane w trybie art. 26 ust. 2 PZP, zamiast złożyć wymagane dokumenty, wskazał, w jakim konkretnie postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożył dokumenty będące w posiadaniu Zamawiającego. UWAGA:Wymagane dokumenty muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków będzie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach