Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie ogłasza przetarg
- Adres: 34240 Jordanów, ul. Bł. Ks. P. Dańkowskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 675 369 , fax. 182 675 369
- Data zamieszczenia: 2018-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie
ul. Bł. Ks. P. Dańkowskiego 10
34240 Jordanów, woj. małopolskie
tel. 182 675 369, fax. 182 675 369
REGON: 49043686400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugjordanow,m,197343,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w placówkach wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Jordanów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w placówkach wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Jordanów” w ramach realizacji projektu pod nazwą ,,Placówki wsparcia dziennego w Gminie Jordanów szansą na sukces!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę, zawierający niezbędne dane. Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wraz z ofertą należy złożyć również: Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. Formularz cenowy/szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wypełniony– wg. wzoru załącznika nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania procedury określonej w artykule 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może w pierwszej kolejności dokonać oceny złożonych ofert, a następnie zbadać czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, na podstawie w/w artykułu. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchylał się będzie od zawarcia umowy, Zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenianą spośród pozostałych ofert. Ofertę należy złożyć wg następującej kolejności: o Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ o Formularz cenowy/szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ- wypełniony. o Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. o Pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ, o ile dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznej: multimedialnego stołu anatomicznego prezentującego obraz ciała ludzkiego w rzeczywistych rozmiarach na potrzeby Instytutu Lekarskiego dla kierunku lekarskiego ANS w NT
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa urządzeń i wyposażenia do pracowni badawczej i kosmetologicznej Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2024-02-22 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SĘKOWEJ I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIARACH – POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W RAMACH PROJEKTU PN. „AKADEMIA TALENTÓW”
Dodano: 2023-11-04 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SĘKOWEJ – URZĄDZEŃ DO ZAJĘĆ Z MECHATRONIKI, W RAMACH PROJEKTU PN. „AKADEMIA TALENTÓW”
Dodano: 2023-11-04 - Dostawa sprzętu i wyposażenia do szkół w Gminie Dobczyce z podziałem na trzy zadania częściowe
Dodano: 2023-09-20 - Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu pn. Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Dobczyce”
Dodano: 2023-09-17 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SĘKOWEJ I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIARACH – POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W RAMACH PROJEKTU PN. „AKADEMIA TALENTÓW”
Dodano: 2023-09-05 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SĘKOWEJ – URZĄDZEŃ DO ZAJĘĆ Z MECHATRONIKI, W RAMACH PROJEKTU PN. „AKADEMIA TALENTÓW”
Dodano: 2023-09-05 - Dostawa sprzętu i wyposażenia do szkół w Gminie Dobczyce z podziałem na trzy zadania częściowe
Dodano: 2023-08-04 - Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej
Dodano: 2023-05-07