Przetargi.pl
dostawa specjalistycznego sprzętu dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa specjalistycznego sprzętu dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: -dostawa specjalistycznego sprzętu w postaci analizatora genetycznego (Zadanie 1) i aparatu do oznaczania ilościowego DNA Real Time PCR (Zadanie 2), -instalacja sprzętu, -przeprowadzenie szkolenia dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi. 2. Wymagania jakościowe i opis sprzętu wskazano w pkt. 5 Formularza ofertowego -załącznik nr 1.1-1.2 do SIWZ tj. „ Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”. 3. Przedmiot umowy zostanie dostarczony, rozładowany i wniesiony na koszt Wykonawcy do Pracowni Badań Biologicznych Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, mieszczącej się przy ul: Lutomierskiej 108/112, 91-048 Łódź w godzinach 8:30-14:30 w dni robocze. 4. Wykonawca zobowiązany jest do instalacji urządzenia – w rozumieniu Zamawiającego oznacza to podłączenie sprzętu zgodnie z dokumentacją techniczno-rozruchową lub instrukcją montażu producenta sprzętu, jego uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania w miejscu użytkowania tj. siedzibie Zamawiającego. Wykonawca oświadcza, iż instalacja urządzeń wykonana zostanie przez producenta lub serwis autoryzowany, upoważniony przez producenta. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji urządzenia oraz szkolenia aplikacyjnego jednodniowego, potwierdzonego certyfikatem dla użytkowników wskazanych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczonego na język polski. 6. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć podręczniki i instrukcje użytkownika z zakresu obsługi sprzętu i oprogramowania w języku polskim lub w języku angielskim i skróconej instrukcji w języku polskim. 7. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny technicznie, a po instalacji gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, dostarczony w opakowaniach zabezpieczających jego elementy przed uszkodzeniami mechanicznymi. Urządzenie nie może być przewidziane przez Producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 8. Sprzęt musi bezwzględnie spełniać wszystkie warunki techniczne i eksploatacyjne określone przez Zamawiającego w SIWZ. Wykonawca oświadcza, że zaoferowane urządzenie posiada deklarację zgodności CE potwierdzającą, że wyrób spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych. 3.9. Wykonawca dostarczy w dniu odbioru urządzenia dokumentację zawierającą: - Karty gwarancyjne zawierające numery seryjne, termin i warunki gwarancji, adresy i numery telefonów punktów świadczących usługi gwarancyjne i pogwarancyjne na terenie Polski. - Instrukcję obsługi i oprogramowania do dostarczonych urządzenia, - Licencje na oprogramowanie, nośniki (CD lub DVD) z wersją instalacyjną oprogramowania w tym systemu operacyjnego umożliwiającą jego instalację dowolną ilość razy, dokumentacje do zainstalowanego systemu operacyjnego oraz klucz aktywacyjny do systemu. Dostarczone nośniki danych powinny poprawnie współpracować z oferowanym urządzeniem oraz systemem operacyjnym. 10. Dostarczone oprogramowanie powinno być wolne od wad prawnych i fizycznych oraz być zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie RP. 11. Wykonawca udzieli na zaoferowane urządzenie 24 miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru, z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy okres gwarancji udzielonej przez producenta jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta. 12. Zamawiający wymaga, aby serwis urządzenia w okresie gwarancji oraz pogwarancyjny był świadczony na terenie Polski. 13. Zamawiający wymaga aby czas reakcji serwisu na zgłoszenie usterki był zgodny z czasem wskazanym w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższy niż 72 godzin. 14. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia bezpłatnego gwarancyjnego przeglądu serwisowego zakupionego urządzenia, w 24 miesiącu trwania umowy celem potwierdzenia prawidłowości jego działania. Wszystkie koszty przeglądu wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych leżą po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla zadania 1 - 3 500,00 zł ( trzy tysiące pięćset zł) - dla zadania 2 - 1 100,00 zł ( jeden tysiąc sto zł) Wadium należy wnieść nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oświadczenia – załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach