Przetargi.pl
Dostawa specjalistycznego samochodu typu furgon w policyjnej wersji Ruchome Miasteczko Ruchu Drogowego.

Komenda Stołeczna Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6038608. 6037691 , fax. 022 6037642
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Stołeczna Policji
    ul. Nowolipie 2 2
    00-150 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6038608. 6037691, fax. 022 6037642
    REGON: 01212648200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl/zamowienia/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa specjalistycznego samochodu typu furgon w policyjnej wersji Ruchome Miasteczko Ruchu Drogowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego samochodu typu furgon, w policyjnej wersji Ruchome Miasteczko Ruchu Drogowego. 1. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a. uzgadniania z Zamawiającym sposobu i miejsca zabudowania oraz montażu w pojeździe wyposażenia, a w szczególności: a1. instalacji zasilania urządzeń łączności radiowej, a2. instalacji antenowych, a3. innego specjalistycznego sprzętu policyjnego, (np. terminal mobilny), a4. dodatkowej instalacji elektrycznej zasilania pojazdu oraz aranżacji wnętrza pojazdu dla potrzeb Ruchomego Miasteczka Ruchu Drogowego b. wykonania pierwszego badania technicznego pojazdu uprzywilejowanego w ruchu drogowym, c. przeszkolenia 3 osób w zakresie eksploatacji pojazdu oraz obsługi specjalistycznego sprzętu i wyposażenia zamontowanego w pojeździe. 2. Zamówienie o wartości poniżej 133 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów udostępnienia wymaganego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, e). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą: a.1 - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Ustawy, a.2 - dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków. b). ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca (spełnia) albo (nie spełnia) poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 1 lit. a Wykonawca złoży: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.waw.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach