Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Łuków w roku 2018”

Nadleśnictwo Łuków ogłasza przetarg

  • Adres: 21- 400 Łuków, Ławki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (25) 798 22 41 , fax. +48 (25) 798 22 73
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Łuków
    Ławki 56A
    21- 400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. +48 (25) 798 22 41, fax. +48 (25) 798 22 73
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lukow.warszawa.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Łuków w roku 2018”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Łuków podzielona na dwa pakiety. Pakiet nr 1 - Dostawa mundurów, oznak i przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika, zwanych dalej „sortami mundurowymi” wykonanych według wzorów określonych: 1.1. Rozporządzanie Ministra Środowiska z dnia z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2017r., poz.2466) 1.2. Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 1.3. Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 1.4. Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnik. 1.5. Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 w sprawie wzorca oraz zasad użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. Pakiet nr 2 - Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego, toreb leśnych, zwanych dalej „sortami bhp” dla pracowników Nadleśnictwa Łuków w roku 2018, spełniających wymogi określone w Polskich Normach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: a) wypełnionego i podpisanego Formularza oferty, Rozdział 4 SIWZ, b). wypełnionego i podpisanego formularza cenowego Załącznik nr 4A do Oferty – Formularz cenowy, c) informacja z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru – załącznik nr 3E do SIWZ). d) pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółek cywilna), e) dokumentu/ów określającego zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, f) wykazali i udokumentowali spełnienie wymogów jakościowych w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach