Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Wejherowo na rok 2019

Nadleśnictwo Wejherowo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Sobieskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 729 801 , fax. 586 729 800
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wejherowo
    ul. Sobieskiego
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 586 729 801, fax. 586 729 800
    REGON: 19003684928001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wejherowo.gdansk.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wejherowo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Wejherowo na rok 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Wejherowo na rok 2019. Wspólny Słownik Zamówień: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki, 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki, 18110000-3 - Odzież branżowa, 18200000-1 - Odzież wierzchnia, 18830000-6 - Obuwie ochronne, 18234000-8 - Spodnie, 18235300-8 - Swetry, 18332000-5 - Koszule, 18424000-7 - Rękawice, 18800000-7 - Obuwie, 18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa, 18222000-1 - Ubiory jednoczęściowe, 18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej, 18142000-6 - Okulary ochronne Sorty mundurowe leśnika muszą być zgodne z: 1. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2017r. poz. 2466); 2. Zarządzenie nr 50 DGLP z dnia 18 grudnia 2017r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 DGLP z dnia 15 lipca 2013r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, dostępne na stronie: http://www.bedon.lasy.gov.pl/documents/17417425/21784279/zarz%C4%85dzenie+nr+50+z+dn+18+grudnia+2017.pdf/467c5d73-5393-ccaf-72cb-65d817526011 ; 3. Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, dostępne na stronie: http://www.bedon.lasy.gov.pl/c/document_library/get_file?uuid=84cc0f27-7de1-4461-8db0-9f22af6ff2fa&groupId=17417425 ; 4. Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 roku w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, dostępne na stronie: http://www.bedon.lasy.gov.pl/c/document_library/get_file?uuid=3ce1f45a-5feb-4be6-b9cb-4d8c5ce8d9ea&groupId=17417425 http://www.bedon.lasy.gov.pl/c/document_library/get_file?uuid=6ca41cec-ce7e-4803-be9b-69a5c3cfdf03&groupId=17417425 ; 5. Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, dostępne na stronie: http://www.bedon.lasy.gov.pl/c/document_library/get_file?uuid=37544050-e9d6-41a6-9e21-4f0ddbc22975&groupId=17417425 http://www.bedon.lasy.gov.pl/c/document_library/get_file?uuid=731b9b7c-f663-45bc-b85f-de2c9c7f7b70&groupId=17417425 ; 6. Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, dostępne na stronie: http://www.bedon.lasy.gov.pl/c/document_library/get_file?uuid=6cbabc52-e10a-4248-9bbd-f49b5cdd0172&groupId=17417425 http://www.bedon.lasy.gov.pl/c/document_library/get_file?uuid=559ce0fe-da94-4a65-af71-060ebf672314&groupId=17417425 . 7. Ponadzakładowy Układ Zbiorowy Pracy dla pracowników PGL LP z 29.01.1998r. z późniejszymi zmianami – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. Odzież robocza i obuwie bhp powinny odpowiadać wymaganiom uregulowanym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 25 grudnia 2005r. (Dz. U. z 2005r. nr 259 poz. 2173) oraz wzorcom określonym w Polskich Normach. Odzież ochronna oraz robocza dostarczona dla Pracowników Lasów Państwowych powinna posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewniać bezpieczne wykonanie czynności związanych z procesem pracy, a także musi być oznaczona symbolem (CE). Szczegółowy opis odzieży BHP zawierają Polskie Normy: Szczegółowy opis odzieży BHP zawierają Polskie Normy: - odzież ochronna (ubrania) wymagania ogólne: PN-EN ISO 13688:2013-12, - środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne: PN-EN ISO 20345:2012, - obuwie ochronne: PN-EN ISO 20346:2014-08, - odzież ochronna – ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008, - odzież ochronna – wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2018-02, - odzież ochronna dla użytkowników ręcznych pilarek łańcuchowych PN-EN 381-5:2000, - Rozporządzenie 2016/425 R w sprawie środków ochrony indywidualnej PPE - Ponadzakładowy Układ Zbiorowy Pracy dla pracowników PGL LP z 29.01.1998r. z późniejszymi zmianami Ponadto Zamawiający informuje, iż dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów, zamieszczona jest na stronie internetowej Ośrodka Rozwojo - Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.XHkJTrhCdEY http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#.XHkJmbhCdEY Zamawiający informuje, iż w każdym przypadku należy zachować zgodność z wzorcem munduru oraz dokumentacją techniczno-technologiczną poszczególnych elementów wzorca. Szczegółowy opis przedmioty zamówienia zawierają załącznik nr 1.A. oraz załącznik 1.B. do SIWZ. Załącznik 1.B. do SIWZ stanowi jednocześnie Formularz do obliczenia ceny oferty zawierający przewidywane zestawienie ilościowe zamawianych produktów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.3 Dostawa sortów mundurowych realizowana będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3.4 Dopuszcza się zmianę ilości poszczególnych elementów umundurowania w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że wartość zamówienia po zmianach nie przekroczy maksymalnej wartości nominalnej zamówienia. 3.5 Zamawiający zastrzega, że dopuszcza redukcję zakresu dostawy poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających odstąpienie lub zmniejszenie ich zamówienia. Określone w kosztorysie ofertowym ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji zamówienia w pełnych wykazanych ilościach. 3.6 Zamawiający przewiduje prawo opcji. W ramach prawa opcji zamawiający przewiduje możliwość redukcji zamówienia o 50% (pięćdziesiąt) wartości umowy oraz Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia dodatkowych dostaw opisanych w niniejszym postępowaniu (prawo opcji). Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone do wartość 20 % wartości niniejszej umowy. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. 3.7 Podane w SIWZ a w szczególności w załącznikach nr 1A i 1B nazwy i składniki materiałów określają minimalne wymagania Zamawiającego co do standardu, właściwości oraz cech technicznych i jakościowych dostarczonych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wzorów sortów mundurowych w przypadku zmiany rozporządzenia i wymienionych w pkt. 3.1 opisu przedmiotu zamówienia zarządzeń lub odstąpienie od umowy, jeżeli rozporządzenie i zarządzenia wprowadzą tak daleko idące zmiany, iż nie będzie możliwości realizacji zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ i ofercie Wykonawcy. 3.9 Miejsce realizacji: Wykonawca musi umożliwić odbiór sortymentów wraz z możliwością przymierzenia przez pracowników Zamawiającego, w swoim lokalu handlowym (sklepie) zlokalizowanym w odległości nie większej niż 250 km od siedziby Zamawiającego (miasto Wejherowo). 3.10 Wykonawca zapewni minimum 12 miesięczną (liczone od daty dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty sortów mundurowych leśnika oraz obuwia roboczego, odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej. 3.11 Zamawiający nie przewiduje płatności w postaci przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu materiałów przez Wykonawcę. 3.12 Termin i forma płatności: przelewem w terminie do 21 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego. 3.13 Ewentualne podane w opisach znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych nie mają na celu naruszenie art. 7 Pzp a w szczególności art. 29 Pzp oraz art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SIWZ. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same/porównywalne walory organoleptyczne (barwa, estetyka) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował artykuł równoważny, ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w kosztorysie ofertowym, wpisując asortyment równoważny. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać odpowiednim dokumentem, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez zamawiającego. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe, zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne materiały wymienione w SIWZ mogą być materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące zapewnienie uzyskania parametrów technicznych nie gorszych od określonych materiałów przez zamawiającego. Równoważne produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 3.14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, zastosowania aukcji elektronicznej jak również zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 3.15. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 8.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 8.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. nr konta: 19 2030 0045 1110 0000 0013 6630 z adnotacją na blankiecie przelewu: „Dostawa sortów mundurowych”. 8.4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, zaleca się w interesie wykonawcy, w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w pokoju nr 07 przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Kasa Zamawiającego czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 14.00. Nie ma obowiązku załączać oryginału dokumentu wadium do oferty. Jeśli Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej zostanie jednak złożone w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 8.5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę wadium Zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a Pzp odrzuci ofertę wykonawcy. 8.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczeń o których mowa w punkcie 8.2. niniejszej SIWZ, gwarancja/poręczenie ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8.8. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 8.9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4) W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP oraz wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 8.11. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.12. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.1. Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdz. 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.8. Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców a) Formularz Ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) Formularz do obliczenia ceny przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ – brak formularza spowoduje odrzucenie oferty. c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 i pkt. 4 ustawy Pzp - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; e) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ; f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. UWAGA! Każdy Wykonawca, który złożył ofertę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach