Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków bhp

Nadleśnictwo Oleszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 37630 Oleszyce, ul. Zielona
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 48 16 63 11 660 , fax. 48 16 63 11 661
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Oleszyce
    ul. Zielona
    37630 Oleszyce, woj. podkarpackie
    tel. 48 16 63 11 660, fax. 48 16 63 11 661
    REGON: 65001660900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oleszyce.krosno.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oleszyce

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków bhp
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków bhp Część I: Dostawa sortów mundurowych leśnika 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych w poniższych aktach prawnych: a) Zarządzenie nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, b) Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, c) Zarządzenie nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, d) Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. e) Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, f) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. 2017 poz. 2466) 2. Zgodnie z zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r. każdy sort mundurowy posiada swoją wartość określoną w tzw. punktach przeliczeniowych wartości te są podane w Zarządzeniu nr 62 oraz w Zarządzeniu nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. 3. Zamawiający dysponuje określoną ilością punktów przeliczeniowych, które przeznaczy na zakup sortów mundurowych. Zamawiający nie określa jakie sorty i w jakiej ilości wykorzysta za dysponowane punkty przeliczeniowe. Z uwagi na fakt, że rzeczywista realizacja ilościowa przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy jest związana z systemem punktowym oraz jest uwarunkowana zmiennością poziomu zatrudnienia pracowników Służby Leśnej uprawnionych do odbioru sortów mundurowych jak również od indywidualnego zapotrzebowania na poszczególne sorty przez osoby uprawnione, 4. W przypadku przedmiotowych zmian wiążącym dla Zamawiającego i Wykonawcy jest ilość punktów do limitu 6 760. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany określonych wzorów sortów mundurowych w przypadku zmiany rozporządzenia opisanego w przedmiocie zamówienia, zwłaszcza w przypadku wprowadzenia załączników do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r. w sprawie wzorów munduru leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia wprowadzających nowe wzory umundurowania lub odstąpienia od umowy jeśli nowe rozporządzenia wprowadzą tak dalece idące zmiany, co skutkować będzie brakiem możliwości realizacji zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia i ofercie Wykonawcy, przy jednoczesnym zachowaniu prawa do gwarancji na wcześniej dostarczony towar. 6. Powyższe akty prawne, dokumentacja techniczno-technologiczna oraz fotograficzna mundurów leśnika są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: a) Treść aktów prawnych: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne b) Dokumentacja techniczno - technologiczna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.WoKWbbMiHcs c)Dokumentacja fotograficzna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych 7. Warunki dotyczące formy zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia: a. termin płatności: do 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego, b. nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów, c. forma zapłaty - przelew, 8. Dostawy elementów umundurowania będą realizowane do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy lub do punktu sprzedaży (magazynu), położonego nie dalej jak 150 km od siedziby Zamawiającego czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7ºº do 15ºº, w uzgodnionych z Zamawiającym ilościach, rozmiarach i rodzajach przewidzianych sortów mundurowych, na podstawie wydanego upoważnienia; 9. Do odbioru sortów mundurowych leśnika będą upoważnieni pisemnie pracownicy Zamawiającego, Zamówienia będą prowadzone z wyznaczonym przedstawicielem Nadleśnictwa Oleszyce lub w sporadycznych przypadkach indywidualnie z zainteresowanym pracownikiem na podstawie wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce upoważnienia. 10. Dostawy towaru realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na koszt Dostawcy. 11. Odbiór sortów może odbyć się jedynie za okazaniem pisemnego upoważnienia wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce w którym znajdzie się imię i nazwisko osoby upoważnionej do odbioru oraz zakres ilościowy należnych pracownikowi punktów. 12. Sorty mundurowe dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w terminach nie dłuższych niż 14 dni od daty złożenia zamówienia. 13. Dostawca zapewni pracownikom Zamawiającego upoważnionym do odbioru sortów mundurowych leśnika, możliwość indywidualnego przymierzenia elementów umundurowania, poprzez wyposażenia punktu sprzedaży (magazynu) w przymierzalnię, 14.Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia na sorty mundurowe szyte na miarę w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia przewidzianych terminów dostaw lub ich zakończenia w dowolnym czasie trwania umowy, bez podania przyczyny, 16. Zamawiający w przypadku wątpliwości co do zgodności dostarczanego przez Wykonawcę sortu z wzorcem oraz dokumentacją techniczno - technologiczną, o których mowa powyżej zastrzega sobie prawo przeprowadzenia oceny zgodności sortu z wzorcem. Koszty związane z przeprowadzeniem takiej oceny obciążają: a. Zamawiającego jeżeli sort jest zgodny ze wzorcem (otrzyma świadectwo zgodności), b. Wykonawcę jeżeli sort nie otrzyma świadectwa zgodności. 17. Dostawy będą realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 roku. 18. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi liczonej od daty dostawy na przedmiot umowy określony w pkt. 1. W okresie gwarancji Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę pisemnie o stwierdzonych wadach przedmiotu umowy w terminie 14 dni od ich ujawnienia, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszone wady ustala się na 14 dni - w tym zawarte są naprawy i wymiany reklamowanych przedmiotów umundurowania. Część II: Dostawa środków bhp 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Oleszyce, które powinny spełniać wymagania uregulowane w: a. Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. nr 259 poz. 2173) w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej oraz wzorcom określonym w Polskich Normach. b. Protokole dodatkowym nr 24 zawartym w dniu 25 listopada 2014r. w Warszawie do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29 stycznia 1998r. zarejestrowanym przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej w dniu 4 grudnia 2014r. 2. Odzież ochronna oraz robocza dostarczana dla Pracowników Lasów Państwowych powinna posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewniać bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy, a także musi być oznaczona symbolem (CE). 3. Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: a. odzież ochronna wymagania ogólne PN-EN 340:2006 b. środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne: PN-EN ISO 20345:2012 c. obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008 d. odzież ochronna - ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008 e. odzież ochronna - wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem - PN-EN 14058:2007 4. Kolorystyka ubrań roboczych, ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonego dla munduru terenowego leśnika w świetle obowiązujących przepisów dot. sortów mundurowych. (opisanych szczegółowo w opisie I części przedmiotu zamówienia) 5. Warunki dotyczące formy zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia: a. termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, b. nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów, c. forma zapłaty - przelew, 6. Dostawy elementów środków BHP będą realizowane do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy lub do punktu sprzedaży (magazynu), położonego nie dalej jak 150 km od siedziby Zamawiającego czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7ºº do 15ºº, w uzgodnionych z Zamawiającym ilościach, rozmiarach i rodzajach przewidzianych środków bhp, na podstawie wydanego upoważnienia; 7. Do odbioru środków BHP będą upoważnieni pisemnie pracownicy Zamawiającego, Zamówienia będą prowadzone z wyznaczonym przedstawicielem Nadleśnictwa Oleszyce lub w sporadycznych przypadkach indywidualnie z zainteresowanym pracownikiem na podstawie wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce upoważnienia. 8. Dostawy towaru realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na koszt Dostawcy. 9. Odbiór środków BHP może odbyć się jedynie za okazaniem pisemnego upoważnienia wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce w którym znajdzie się imię i nazwisko osoby upoważnionej do odbioru oraz zakres ilościowy należnych pracownikowi środków BHP. 10. Środki BHP dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w terminach nie dłuższych niż 14 dni od daty złożenia zamówienia. 11. Dostawca zapewni pracownikom Zamawiającego upoważnionym do odbioru środków BHP, możliwość indywidualnego przymierzenia elementów przedmiotu zamówienia, poprzez wyposażenia punktu sprzedaży (magazynu) w przymierzalnię, 12. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia na środki BHP szyte na miarę w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia przewidzianych terminów dostaw lub ich zakończenia w dowolnym czasie trwania umowy, bez podania przyczyny, 14. Zamawiający w przypadku wątpliwości co do zgodności dostarczanego przez Wykonawcę środków BHP zastrzega sobie prawo przeprowadzenia oceny zgodności dostarczonego środka BHP. Koszty związane z przeprowadzeniem takiej oceny obciążają: a. Zamawiającego jeżeli środek BHP jest zgodny ze wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ. b. Wykonawcę jeżeli środek BHP nie otrzyma świadectwa zgodności z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ. 15. Dostawy będą realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 roku. 16. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi liczonej od daty dostawy na przedmiot umowy określony w pkt. 1. W okresie gwarancji Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę pisemnie o stwierdzonych wadach przedmiotu umowy w terminie 14 dni od ich ujawnienia, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszone wady ustala się na 14 dni - w tym zawarte są naprawy i wymiany reklamowanych przedmiotów umundurowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN) 13.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018-03-15 do godz. 09:00. 13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ/o Jarosław 11 2030 0045 1110 0000 0077 3870; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 13.4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 13.6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 13.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 13.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach