Przetargi.pl
„Dostawa soli drogowej i piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2018/2019”

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, Objazdowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748680180 , fax. 748680190
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Objazdowa 20
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 748680180, fax. 748680190
    REGON: 890723858
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.bip.klodzko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa soli drogowej i piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2018/2019”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego: „Dostawa soli drogowej i piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2018/2019” 2. Zadanie zostało na dwie, następujące, części (zadania): A. ZADANIE NR 1 : „Dostawa soli kamiennej drogowej - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2018/2019” 1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę soli kamiennej drogowej spełniającej wymagania normy PN-86/C-84081/02 w łącznej ilości: 382,5 Mg w tym: a) na Obwód Drogowy nr 1 w Szczytnej, - ul. Bobrownicka 1a, 57-330 Szczytna - 76,50 Mg; - ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko - 127,50 Mg; b) na Obwód Drogowy nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej: - ul. Zamenhofa 41, 57-500 Bystrzyca Kłodzka - 76,50 Mg; - ul. Młyńska 10, 57-360 Ołdrzychowice Kłodzkie - 51,50 Mg; c) na Obwód Drogowy nr 3 w Nowej Rudzie - 76,50 Mg; 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczonej soli do poszczególnych Obwodów Drogowych. Zmiana wielkości dostaw do poszczególnych Obwodów Drogowych nie wpływa na zmianę całkowitej ilości zamówienia. 3) Sól drogowa powinna spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych: a) Właściwości fizyczne: - wygląd: produkt krystaliczny, - kolor: biały, - wilgoć: (H2O): max 1%, - części nierozpuszczalne w wodzie: max 0,7%, b) Skład chemiczny: - zawartość: NaCl min.: 96%; Ca max: 0,5%; Mg max: 0,05%; SO4 max: 2%; - antyzbrylacz dla soli drogowej: min 40ppm, - granulacja: od 0,16 mm do 5 mm (poniżej 0,16 mm max: 5%; powyżej 5 mm max: 0,5%) 4) Sól powinna spełniać Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r., nr 230 poz. 1960), posiadać certyfikaty Instytutu Badawczego Dróg i Mostów i Państwowego Zakładu Higieny oraz spełniać wszelkie niezbędne wymagania umożliwiające stosowanie przy zimowym utrzymaniu dróg. 5) Dostawa obejmuje koszt zakupionej soli, jej załadunek na środki transportowe, przewóz do poszczególnych Obwodów Drogowych i rozładunek w bazie: a) Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej z siedzibą: ul. Bobrownicka 1, 57-330 Szczytna; b) Zarządu Dróg Powiatowych w Kłodzku z siedzibą: ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko; c) Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej z siedzibą: ul. Zamenhofa 41, 57-500 Bystrzyca Kłodzka; d) Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej z siedzibą: ul. Młyńska 2, 57-360 Ołdrzychowice Kłodzkie; e) Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie z siedzibą: ul. Młyńska 10, 57-400 Nowa Ruda; 6) Wykonawca dostarczy sól własnym transportem. 7) Zmawiający dopuszcza możliwość przekroczenia całkowitej ilości dostarczonej soli o maksymalnie 5%. Ewentualna nadwyżka zostanie rozliczona po cenie jednostkowej zawartej w ofercie Wykonawcy. W przypadku przekroczenia całkowitej ilości dostarczonej soli ponad dopuszczalną nadwyżkę Wykonawca odbierze nadwyżkę własnym transportem, bądź pozostawi do dyspozycji Zamawiającego bez zapłaty. 8) Dostawy należy realizować w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-14:30 w ilościach i terminach uzgodnionych z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego. 9) Na każdy kurs dostarczonej soli Wykonawca wystawi w dwóch egzemplarzach dowód dostawy, w którym określona będzie ilość soli. Dokument powinien być potwierdzony przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego. Jeden egzemplarz należy pozostawić na Obwodzie Drogowym, a drugi będzie załącznikiem do faktury. 10) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonej soli, która powinna być zgodna z wymaganiami normy: PN-86/C-84081/02. Zamawiający zastrzega prawo żądania dostarczenia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczona sól jest zgodna z normą PN-86/C-84081/02. B. ZADANIE NR 2: „Dostawa piasku drobnoziarnistego 0-2 mm - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2018/2019” 1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę piasku o uziarnieniu do 0-2 mm, spełniającego wymagania normy PN-EN 13043:2004 do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej, służącej do uszorstniania nawierzchni w okresie występowania śliskości zimowej w łącznej ilości: 4 505 Mg w tym: a) na Obwód Drogowy nr 1 w Szczytnej: - ul. Bobrownicka 1a, 57-330 Szczytna - 1 060 Mg; - ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko - 530 Mg; b) na Obwód Drogowy nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej: - ul. Zamenhofa 41, 57-500 Bystrzyca Kłodzka - 1 060 Mg; - ul. Młyńska 10, 57-360 Ołdrzychowice Kłodzkie - 795 Mg; c) na Obwód Drogowy nr 3 w Nowej Rudzie - 1 060 Mg; 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczonego piasku do poszczególnych Obwodów Drogowych. Zmiana wielkości dostaw do poszczególnych Obwodów Drogowych nie wpływa na zmianę całkowitej ilości zamówienia: 3) Piasek powinien spełniać następujące wymagania:  zawartość ziaren mniejszych niż 0,075 mm - nie więcej niż: 5%,  uziarnienie do 2,0 mm, nadziarna nie więcej niż 15% (nie dopuszcza się w nadzianie ziaren większych od 4,0 mm),  nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak np. trawa, szczątki korzeni, konarów itp.  barwa: żółta,  nie może zawierać żadnych składników spoistych w tym choćby śladowych zanieczyszczeń gliniastych lub ilastych,  wskaźnik piaskowy ma być większy niż 65%,  pozostałe wymagania powinny odpowiadać normie: PN-EN-13043:2004, 4) Dostawa obejmuje koszt zakupionego piasku, jego załadunek na środki transportowe, przewóz do poszczególnych Obwodów Drogowych i rozładunek w bazie: a) Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej z siedzibą: ul. Bobrownicka 1, 57-330 Szczytna; b) Zarządu Dróg Powiatowych w Kłodzku z siedzibą: ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko; c) Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej z siedzibą: ul. Zamenhofa 41, 57-500 Bystrzyca Kłodzka; d) Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej z siedzibą: ul. Młyńska 2, 57-360 Ołdrzychowice Kłodzkie; e) Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie z siedzibą: ul. Młyńska 10, 57-400 Nowa Ruda; 5) Wykonawca dostarczy piasek własnym transportem. 6) Dostawy należy realizować w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:30 w ilościach i terminach uzgodnionych z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego. 7) Zmawiający nie dopuszcza możliwości przekroczenia ilości dostarczonego piasku. W przypadku przekroczenia całkowitej ilości dostarczonego piasku Wykonawca odbierze nadwyżkę własnym transportem, bądź pozostawi do dyspozycji Zamawiającego bez zapłaty. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za dostarczoną ilość piasku nie większą niż określona w zamówieniu. 8) Na każdy kurs dostarczonego piasku Wykonawca wystawi w dwóch egzemplarzach dowód dostawy, w którym określona będzie ilość piasku. Dokument powinien być potwierdzony przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego. Jeden egzemplarz należy pozostawić na Obwodzie Drogowym, a drugi będzie załącznikiem do faktury. 9) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczanego piasku, która powinna być zgodna z wymaganiami normy PN-EN 13043:2004. Zamawiający zastrzega prawo żądania dostarczenia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony piasek jest zgodny z normą PN-EN 13043:2004. 3. Tam, gdzie w SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych obejmujących jedno lub dwa zadania. Każde zadanie będzie rozpatrywane oddzielnie. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone szczegółowo w załączniku nr 4 do SIWZ - wzór umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie, ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony kosztorys ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione oświadczenie własne wykonawcy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub po-świadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 5) w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach