Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 75-724 Koszalin, ul. Komunalna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
- Data zamieszczenia: 2020-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Komunalna 5
75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
REGON: 33025398400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2020/21, w ilości do 2000 Mg (ton) do siedziby Zamawiającego”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sól drogowa luzem do zwalczania skutków zimy na terenie miasta Koszalina. Cena musi być wyrażona w zł. PLN. Cena musi obejmować wszystkie koszty dostawy np. transport, ubezpieczenie do momentu dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego, akcyza, cło, podatki itp. Sól drogowa luzem bez opakowania. Parametry soli drogowej do zwalczania skutków zimy: Skład chemiczny: NaCl – minimum 95,0 %, SO4 – maksymalnie 2,0 %, H2O – maksymalnie 1,0 %, K4Fe(Cn) 6 (antyzbrylacz) – minimum 40,0 mg/kg, Części nierozpuszczalne w wodzie – maksymalnie 3,0 %. Granulacja Ziarna powyżej 6 mm – maksymalnie 5,0 %, Ziarna poniżej 1mm – maksymalnie 50,0 %. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. Nr rachunku: PKO BP SA 79 1020 2791 0000 7402 0289 7726 wraz z podaniem tytułu przetargu. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie, a kserokopię dołączyć do oferty. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. Uwaga! Zgodnie z przepisami PZP, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. ) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialne Ofertę stanowi formularz ofertowy zamieszczony w rozdziale I SIWZ wraz z następującymi dokumentami i załącznikami tj.: a.) Atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny; b.) Opinia techniczna wydana przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie; c.) załącznik nr 1 do formularza ofertowego pn.: „Informacja o oferowanym produkcie” Uwaga! Nie dołączenie do oferty dokumentów w/w skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż (wraz z transportem) 200 Mg soli kamiennej drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Szczecinku
Dodano: 2024-01-15 - „Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2020/21, w ilości do 2000 Mg (ton) do siedziby Zamawiającego”.
Dodano: 2021-04-15 - „Zawarcie umowy ramowej na zakup i sukcesywną dostawę soli drogowej do zimowego utrzymania dróg”
Dodano: 2020-09-09 - Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2020-09-01 - Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2019/20, w ilości do 2 000 Mg (ton) do siedziby Zamawiającego.
Dodano: 2019-10-15 - Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2019-09-03 - "Zakup i sukcesywne dostawy kamiennej soli drogowej do zimowego utrzymania dróg"
Dodano: 2019-07-09 - Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2018/19, w ilości do 2 000 Mg. (ton) do siedziby Zamawiającego.
Dodano: 2018-10-05 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2018-08-02 - Zakup i sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2018-04-27