Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Mickiewicza
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 562-34-61 , fax. (058) 562-34-62
- Data zamieszczenia: 2019-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Mickiewicza 9
83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
tel. (058) 562-34-61, fax. (058) 562-34-62
REGON: 19168726000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdstg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soli drogowej do likwidacji śliskości zimowej na drogach powiatowych Powiatowego Zarządu Dróg w Starogardzie Gdańskim w sezonie zimowym 2019/2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa wraz z rozładunkiem soli drogowej do likwidacji śliskości zimowej na drogach powiatowych Powiatowego Zarządu Dróg w Starogardzie Gdańskim w sezonie zimowym 2018/2019 w łącznej ilości 2 000 Mg w bazach: Baza Starogard Gdański ul. Mickiewicza 9, 83-200 Starogard Gdański w ilości 1 100 Mg, Baza Borzechowo ul. Szkolna 18, 83-224 Borzechowo w ilości 900 Mg. Realizacja dostaw soli odbywać się będzie sukcesywnie w miarę potrzeb od daty podpisania umowy do 31.03.2019 r. po uprzednim wystosowaniu przez Zamawiającego oddzielnych zamówień faksem, e-mailem. Zamówienie określać będzie każdorazowo wielkość dostawy soli do określonej bazy składowej. Zamawiający wymaga, aby dostawa zamówionego każdorazowo oddzielnym zamówieniem materiału nastąpiła do określonej bazy składowej w czasie nie dłuższym niż 6 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. Minimalny czas realizacji wynosi 3 dni kalendarzowej od dnia złożenia zamówienia, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert termin realizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym o/ Starogard Gdański nr 94 8340 0001 0005 5420 2000 0004 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. W przypadku wniesienia przez Wykonawców wspólnie składających ofertę wadium w innej formie niż pieniądz, gwarancja/poręczenie winno być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą - o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. 3) Dowód wniesienia wadium. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. 4) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone zgodnie z treścią formularza zamieszczonego w załączniku nr 2 Rozdziału II SIWZ. 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wykazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 950 ton soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych zamiejskich wraz z opinią Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie.
Dodano: 2020-10-02 - Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2020/2021 w ilości 2.500 Mg.
Dodano: 2020-09-23 - „Dostawa soli drogowej na potrzeby ZDP Słupsk na sezon 2020/2021”
Dodano: 2020-08-18 - Zakup i dostawa soli drogowej dla ZGK w Ustce w latach
Dodano: 2019-10-25 - Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
Dodano: 2019-10-11 - „Dostawa soli drogowej na potrzeby ZDP Słupsk na sezon 2019/2020”
Dodano: 2019-10-01 - Dostawa soli drogowej
Dodano: 2019-09-06 - Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2019/2020 w ilości 2.500 Mg
Dodano: 2019-08-30 - Dostawa 1750 ton soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych zamiejskich
Dodano: 2019-07-30 - DOSTAWA WRAZ Z ROZŁADUNKIEM SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ W STANIE LUŹNYM DO ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r.,
Dodano: 2019-01-28