Powiat Chełmski ogłasza przetarg
- Adres: 22100 Chełm, Plac Niepodległości
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 627 501 , fax. 825 627 510
- Data zamieszczenia: 2018-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
Plac Niepodległości 1
22100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 825 627 501, fax. 825 627 510
REGON: 11019822100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.chelm.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soli drogowej – 700 ton - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa soli drogowej w ilości do 700 ton samochodami samowyładowczymi. Sól kamienna drogowa DR: - granulacja od 0,16 mm do 5,00 mm, - zawartość chlorku sodu (NaCl)- min. 95,00%, - zawartość części nierozpuszczalnych w wodzie – max 1,00%, - antyzbrylacz. Sól drogowa musi spełniać wymagania PN-86/C-84081/02. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do w/w wymagań, jednak Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wraz z ofertą należy złożyć aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów o przydatności soli do posypywania nawierzchni dróg w zimowym utrzymaniu dróg oraz atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny, stwierdzający, że sól odpowiada wymaganiom higienicznym. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi sukcesywnie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7.00-15.00, w ilości i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Realizacja odbioru przedmiotu umowy w terminie do 3 dni roboczych od przekazania zamówienia telefonicznego bądź za pośrednictwem faksu. Skrócenie terminu dostawy partii soli stanowi kryterium oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin realizacji otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium. Miejscem dostawy jest baza materiałowo-sprzętowa w Sielcu, Sielec 144, 22-122 Leśniowice. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 80% przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów o przydatności soli do posypywania nawierzchni dróg w zimowym utrzymaniu dróg oraz atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny, stwierdzający, że sól odpowiada wymaganiom higienicznym. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, także pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. 2017, poz.2291). Adwokat i radca prawny mogą sami uwierzytelnić odpis udzielonego im pełnomocnictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg.
Dodano: 2024-03-17 - Sukcesywna dostawa soli drogowej dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
Dodano: 2023-12-04 - Dostawa soli drogowej niezbrylającej - DR do mieszanki piaskowo- solnej loco Baza Zimowego Utrzymania Dróg w m. Łęczna w 2023 r.
Dodano: 2023-11-21 - Dostawa 400 ton soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-07-11 - Zakup wraz z dostawą na plac bazy sprzętowo-materiałowej przy ul. Warsztatowej w Świdniku soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg – w ilości do 150 ton
Dodano: 2022-10-24 - „Sukcesywna dostawa materiału do zwalczania śliskości zimowej na drogach”.
Dodano: 2022-10-12 - Zakup wraz z dostawą na plac bazy sprzętowo-materiałowej przy ul. Warsztatowej w Świdniku soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg – w ilości około 700 ton
Dodano: 2022-08-29 - „Sukcesywne dostawy soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Ryckiego”
Dodano: 2021-01-25 - „Sukcesywne dostawy soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Ryckiego”
Dodano: 2020-12-01 - SUKCESYWNA DOSTAWA SOLI DROGOWEJ PRZEZNACZONEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
Dodano: 2020-11-17