Przetargi.pl
Dostawa słodyczy reklamowych dla Działu Rekrutacji Politechniki Wrocławskiej

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa słodyczy reklamowych dla Działu Rekrutacji Politechniki Wrocławskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa słodyczy reklamowych dla Działu Rekrutacji Politechniki Wrocławskiej. 1.1. Wafelek kakaowy w czekoladzie ilość: 20 000 sztuk. 1.2. Saszetki (piramidki) z żelkami ilość: 20 000 sztuk 1.3. Migdał w czekoladzie i cynamonie ilość: 5 000 sztuk 1.4. Ciastko korzenne ilość: 10 000 sztuk 1.5. Saszetki (piramidki) z orzechami ilość: 5 000 sztuk 1.6. Ciasteczko maślane kakaowe z kawałkami orzechów ilość: 5 000 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony w dwóch transzach: I dostawa: 16.03.2020 r. II dostawa: 31.08.2020 r. zgodnie z następującym podziałem: • Wafelek kakaowy w czekoladzie: liczba sztuk: 20 000. 10 000 sztuk w terminie 16.03.2020 r. 10 000 sztuk w terminie 31.08.2020 r. • Saszetki (piramidki) z żelkami: liczba sztuk: 20 000 10 000 sztuk w terminie 16.03.2020 r. 10 000 sztuk w terminie 31.08.2020 r. • Migdał w czekoladzie i cynamonie: liczba sztuk: 5 000 2 500 sztuk w terminie 16.03.2020 r. 2 500 sztuk w terminie 31.08.2020 r. • Ciastko korzenne: liczba sztuk: 10 000 5 000 sztuk w terminie 16.03.2020 r. 5 000 sztuk w terminie 31.08.2020 r. • Saszetki (piramidki) z orzechami: liczba sztuk: 5 000 2 500 sztuk w terminie 16.03.2020 r. 2 500 sztuk w terminie 31.08.2020 r. • Ciasteczko maślane kakaowe z kawałkami orzechów: Liczba sztuk: 5 000 2 500 sztuk w terminie 16.03.2020 r. 2 500 sztuk w terminie 31.08.2020 r. 3. Wykonawca zobowiązuje się do przesłania wymiarów opakowań oraz „wymagań projektów graficznych” w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do przesłania projektów graficznych w terminie do 14 dni od daty otrzymania „wymagań projektów graficznych”. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie materiałów na własny koszt i własnym transportem. Adres dostawy: budynek C-13, Wybrzeże Wyspiańskiego 23-25, Wrocław, pokój 1.14. 4. Kod CPV: 15842300-5 Wyroby cukiernicze 39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne 5. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, najwyżej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Słodycze będące przedmiotem zamówienia mają być dopuszczone do powszechnego stosowania i posiadają wszelkie wymagane przepisami prawa zezwolenia i atesty obowiązujące w aktach prawnych, a w szczególności Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. 2019 poz. 1252), Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 824) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy, Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych. ( tj. Dz. U. z 201 r. poz. 2178). Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonych słodyczy. 6. Wykonawca w Formularzu ofertowym podaje nazwę producenta dla oferowanych słodyczy i wypełnia kalkulację cenową. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi się składać z: 1. oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ tj. Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 2. formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 3. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 3 SIWZ); 4. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 8 SIWZ). II.,Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach