Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ogłasza przetarg
- Adres: 02-147 Warszawa, ul. Wieżowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 574 62 44 , fax. 22 574 63 59
- Data zamieszczenia: 2019-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
ul. Wieżowa 8
02-147 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 574 62 44, fax. 22 574 63 59
REGON: 14088677100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pansa.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa siłowni DC wraz z bateriami - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 kompletów siłowni 48V DC z bateriami zgodnie z OPZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35100000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100): 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie Zamawiającego); 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie Zamawiającego); 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa – rachunek 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert przy ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, Biuro podawcze lub umieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium – postępowanie nr AZP-2225-11/25/2019”, dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3 powyżej, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, a złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup urządzeń podtrzymujących zasilanie
Dodano: 2023-12-18 - Zakup i dostawa UPS-ów wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji elektrycznej zlokalizowanej w budynkach PIMMSWIA.
Dodano: 2023-11-14 - Wyposażenie laboratoriów w ramach projektu NEBI - Krajowy Ośrodek Badań Obrazowych w Naukach Biologicznych i Biomedycznych (sprzęt IT oraz oprogramowanie) z dopuszczeniem ofert częściowych - etap II
Dodano: 2023-10-02 - 49.Dostawa 18 szt. oprogramowania biurowego oraz 50 szt. zasilaczy awaryjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
Dodano: 2023-03-31 - Modernizacja eksploatowanego przez Zamawiającego Systemu Archiwum Cyfrowego przez dostawę infrastruktury krytycznej zasilania gwarantowanego oraz rozbudowę zabudowy kiosku
Dodano: 2022-09-21 - Zakup, dostawa i instalacja systemu zasilania awaryjnego.
Dodano: 2022-06-08 - Zakup, dostawa i instalacja systemu zasilania awaryjnego.
Dodano: 2020-11-02 - Dostawa i instalacja zasilacza UPS do serwerowni Instytutu Łączności – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie ul. Szachowa 1
Dodano: 2020-10-29 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” pn. Instalacja systemu alarmowego dla Domu Pomocy Społecznej „Nad Jarem” w Nowym Miszewie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Odbudowa zniszczonego podczas pożaru budynku głównego (geriatrycznego) i wielofunkcyjnego Domu Pomocy Społecznej „Nad Jarem” w Nowym Miszewie”
Dodano: 2020-07-16 - Dostawa i instalacja zasilacza UPS do serwerowni Instytutu Łączności – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie ul. Szachowa 1
Dodano: 2020-06-05