Przetargi.pl
Dostawa siatek, klipsów, staplerów, systemów naprawy dna miednicy i do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 47200 Kędzierzyn-Koźle, ul. 24 Kwietnia
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 062 566 , fax. 774 062 567
  • Data zamieszczenia: 2018-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. 24 Kwietnia 5
    47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 774 062 566, fax. 774 062 567
    REGON: 31466100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-szpital.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa siatek, klipsów, staplerów, systemów naprawy dna miednicy i do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę pakietów. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety: Pakiet 1 - dostawa siatek siatek częściowo wchłanialnych do przepuklin pachwinowych - wg zał. 2/1 do SIWZ, Pakiet 2 - dostawa siatek do przepuklin pachwinowych - wg zał. nr 2/2 do SIWZ, Pakiet 3 - dostawa siatek polipropylenowo - jednowłóknowych do przepuklin brzusznych - wg zał. nr 2/3 do SIWZ, Pakiet 4 - dostawa siatek do przepuklin brzusznych - wg zał. nr 2/4 do SIWZ, Pakiet 5 - dostawa systemów stosowanych w krzyżowo-kolcowym mocowaniu pochwy – wg zał. 2/5 do SIWZ, Pakiet 6 - dostawa systemu przedniej i tylnej naprawy dna miednicy - wg zał. 2/6 do SIWZ, Pakiet 7 - dostawa systemów zasłonowych i załonowych do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu - wg zał. 2/7 do SIWZ, Pakiet 8 - dostawa klipsów – wg zał. 2/8 do SIWZ, Pakiet 9 - dostawa staplerów do chirurgii na otwarto - wg zał. 2/9 do SIWZ, Pakiet 10 - dostawa protez naczyniowych - wg zał. 2/10 do SIWZ, Pakiet 11 - dostawa staplerów okrężnych - wg zał. 2/11 do SIWZ, Pakiet 12 - dostawa ładunków do staplerów laparoskopowych - wg zał. 2/12 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe - załączniki nr 2/1 - 2/12 do SIWZ. 3. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności oraz spełniać wymagania odpowiednich norm i przepisów, w szczególności określonych w: - Ustawie z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876 i 1918), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 05.11.2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 17.02.2016r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r. poz. 211), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 22.09.2010r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1252 z późn. zm.), - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z 14.04.1993r. - dotyczącej wyrobów medycznych. 3.2. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w jęz. polskim (przy każdej dostawie). 3.3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia w odpowiednich opakowaniach posiadających: - oznakowanie i instrukcje używania w języku polskim, lub muszą być wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli/rozpoznawalnych kodów, - wskazanie producenta co do właściwości, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności, - oznaczenie CE i oznaczenia dotyczące sterylności bądź jałowości (jeżeli wymagają tego przepisy prawa).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: pakiet nr 1 – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100 gr), pakiet nr 2 – 65,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć zł 00/100 gr), pakiet nr 3 – 46,00 zł (słownie: czterdzieści sześć zł 00/100 gr), pakiet nr 4 – 370,00 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 5 – 626,00 zł (słownie: sześćset dwadzieścia sześć zł 00/100 gr), pakiet nr 6 – 750,00zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 7 – 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100 gr), pakiet nr 8 – 636,00 zł (słownie: sześćset trzydzieści sześć zł 00/100 gr), pakiet nr 9 – 5.190,00 zł (słownie: pięć tysięcy sto dziewięćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 10 – 384,00 zł (słownie: trzysta osiemdziesiąt cztery zł 00/100 gr), pakiet nr 11 – 6.160,00 zł (słownie: sześć tysięcy sto sześćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 12 – 1.010,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziesięć zł 00/100 gr). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu przewidzianego na złożenie ofert, określonego w pkt XII.1 SIWZ. 3. Forma wniesienia wadium (art. 45 ust 6 Pzp): Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: 1) pieniądzu (tj. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 i z 2015r. poz.978 i 1240). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem) zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty dowód wpłaty wadium - potwierdzający dokonanie przelewu. Na poleceniu przelewu zaleca się wpisać nr postępowania przetargowego: NLP.2018.12 oraz nr pakietu/pakietów, na które Wykonawca składa ofertę. Wadium w pieniądzu należy wnosić na konto: BGŻ BNP Paribas, numer konta 40 1600 1055 1842 3925 6000 0010. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie (formularz ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokona jego zwrotu. 5. W pozostałych formach wniesienia wadium (w innej formie niż pieniądz) wymagane jest złożenie oryginału dokumentu w Sekcji Finansowo-księgowej pok. nr 9 (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 14:35) w budynku Dyrekcji SP ZOZ, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle do upływu terminu składania ofert. Natomiast kopię dokumentu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania, ponownego wniesienia określa art. 46 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca dołączy do oferty: a) Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 – 2/12 do SIWZ), c) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisywania oferty ciąży na Wykonawcy, d) Pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w toku postępowania w tym do złożenia oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy), e) Kopię dokumentu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach