Przetargi.pl
Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem oraz terminali

Szpital w Szczecinku sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78400 Szczecinek, ul. Kościuszki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3726720, 3726721 , fax. 094 3726729, 3730886
  • Data zamieszczenia: 2017-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 38
    78400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3726720, 3726721, fax. 094 3726729, 3730886
    REGON: 32052419000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.szczecinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem oraz terminali
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem oraz terminali zgodnie z zapisami SIWZ i jej załącznikami 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, montaż, podłączenie do sieci zasilającej i logicznej oraz uruchomienie przedmiotów zamówienia wymienionych szczegółowo w załączniku nr 1 oraz 2 do SIWZ w wyznaczonych pomieszczeniach w szpitalu w Szczecinku Sp. z o.o. przy ul. Kościuszki 38, a także przeszkolenie personelu w zakresie obsługi tego sprzętu. 3. Zamówienie składa się z 2 części: 1) Część nr 1 – Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, część 1. 2) Część nr 2 – Dostawa terminali . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, część 2. 4. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wykonawca określi w ofercie podmiot, który jest wystawcą gwarancji oraz wskaże podmiot, który będzie odpowiedzialny za naprawy gwarancyjne sprzętu komputerowego. Domyślnie podmiotem tym jest wybrany Wykonawca, chyba że treść Załącznika Nr 1 do SIWZ inaczej. W przypadku, gdy za naprawy gwarancyjne sprzętu komputerowego będzie odpowiedzialny producent lub dystrybutor sprzętu, Zamawiający żąda złożenia gwarancji 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania personelowi Zamawiającego wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowej obsługi dostarczonego sprzętu . Ponadto do każdego sprzętu, najpóźniej w dniu dostawy, dołączyć dokumenty określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ, w szczególności instrukcję obsługi potwierdzające spełnianie danych wymagań. Jeżeli Zamawiający zaznaczył w specyfikacji, iż dany sprzęt komputerowy ma współpracować lub być integralną częścią sprzętu już posiadanego przez Zamawiającego wymaga się aby oferowany sprzęt był w pełni zgodny, kompatybilny i prawidłowo współpracował ze wskazanym sprzętem. 7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku, jeżeli SIWZ wskazuje dla dostaw znaki towarowe, nazwy producentów, pochodzenie, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych rozwiązań niż wskazane za pomocą znaków towarowych itd., pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w SIWZ. Zastosowanie parametrów lepszych od wskazanych jest dopuszczalne. Wykonawca, który zastosował rozwiązania równoważne lub lepsze, ma obowiązek wskazać je w swojej ofercie i wykazać równoważność lub wyższość w stosunku do rozwiązań opisanych w SIWZ 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia opisane w rozdziale III w ust. 3 niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz JEDZ oraz pozostałe wymienione w Rozdziale VI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach