Przetargi.pl
Dostawa serwerów oraz przełączników sieciowych wraz z montażem i uruchomieniem dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-345 Wrocław, ul. Komandorska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 36 80 493
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    ul. Komandorska 118/120
    53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 36 80 493
    REGON: 15310000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ue.wroc.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa serwerów oraz przełączników sieciowych wraz z montażem i uruchomieniem dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa serwerów oraz przełączników sieciowych wraz z montażem i uruchomieniem dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz w załącznikach stanowiących integralną część SIWZ. 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowiący zał. nr 2 do SIWZ określa podstawowe wymagania Zamawiającego w zakresie sprzętu będącego przedmiotem niniejszego postępowania. W Formularzu ofertowym stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ w tab. I Wykonawca winien wskazać oferowany sprzęt spełniający wymagania Zamawiającego, który oferuje w niniejszym postępowaniu, poprzez podanie danych oferowanego sprzętu wraz z dokładnym opisem parametrów sprzętu. 4. Opis przedmiotu zamówienia stanowiący zał. nr 2 do SIWZ określa podstawowe wymagania Zamawiającego w zakresie sprzętu będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowania w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ; b. wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ – sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ; c. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączyć należy pełnomocnictwo (o którym mowa w pkt 5 niniejszego rozdziału); d. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy (zgodnie z pkt 4 niniejszego rozdziału). 2. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w niniejszym SIWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony Wykonawcy. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy – składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. Formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy stanowiące zał. nr 3 do SIWZ, wykaz stanowiący zał. nr 4, pełnomocnictwa wymienione w pkt 4 i 5 oraz Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VII pkt 5 SIWZ, składane są w oryginale. Pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ, inne niż wspomniane w zdaniu poprzednim, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. W przypadku składania ww. dokumentów w formie elektronicznej poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnioną/e. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną. 4. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo lub upoważnienie (w przypadku przedłożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona poświadczona notarialnie). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, np. w formie konsorcjum lub spółki cywilnej, Wykonawcy mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku przedłożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona poświadczona notarialnie). 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zgodnie z rozdz. XII pkt 5 SIWZ), przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, korzystając ze wzoru udostępnionego przez Zamawiającego stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach