Przetargi.pl
Dostawa saun typu biosauna oraz sauna sucha w strefie dla kobiet wraz z montażem i serwisem.

Wrocławski Park Wodny S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 50558 Wrocław, ul. Borowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 711 500 , fax. 717 711 510
  • Data zamieszczenia: 2018-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Park Wodny S.A.
    ul. Borowska 99
    50558 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 717 711 500, fax. 717 711 510
    REGON: 93304118100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa saun typu biosauna oraz sauna sucha w strefie dla kobiet wraz z montażem i serwisem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa saun typu biosauna oraz sauna sucha w strefie dla kobiet wraz z montażem i serwisem. Zakres zamówienia obejmuje: a) Dostawę Biosauny oraz Sauny suchej, zwanych dalej Urządzeniami, b) Montaż Urządzeń, c) Dostawę wyposażenia do Urządzeń (akcesoriów, pieców, leżanek, oparć, systemu sterującego, oraz głośników, wszystkich niezbędnych elementów do prawidłowego funkcjonowania nowo montowanych Urządzeń), d) Wykonanie instalacji okablowania elektrycznego, instalacji wentylacyjnej, wodno – kanalizacyjnej oraz sanitarnej wewnątrz nowych Urządzeń oraz w pomieszczeniu technicznym, e) Wszelkie inne prace niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, f) Dokonanie rozruchu Urządzeń zainstalowanych w ramach wykonanej dostawy, g) Dokumentację powykonawczą, dokumentację techniczno – ruchową, instrukcje stanowiskowe i BHP (jeśli takie są wymagane przez przepisy). 2. Serwis przedmiotu umowy w okresie gwarancji. 3. Szczegółowy opis oraz wymagania w zakresie danych technicznych Urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej OPZ, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyceny przedmiotu zamówienia w formie zestawienia Urządzeń, sporządzonego według Formularza Asortymentowo-Cenowego stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Ceny jednostkowe ustalone przez Wykonawcę za każde Urządzenie winny zawierać również koszty transportu Urządzeń, ubezpieczenia podczas transportu, ich instalacji/montażu, serwisu w okresie gwarancji, a także innych czynności określonych w OPZ. 5. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na cały przedmiot zamówienia w wymiarze 36 miesięcy z wyjątkiem urządzeń elektrycznych lub elektronicznych, na które Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji w wymiarze 24 miesięcy. 7. Wykonawca zapewni na okres gwarancji – na własny koszt – serwis oraz konserwację Urządzeń w pełnym zakresie, zgodnie z warunkami opisanymi w karcie gwarancyjnej, a także przeglądy serwisowe Urządzeń, zgodnie z zaleceniem producenta. Przegląd serwisowy zawiera dojazdy, przejazdy pracowników serwisu, robociznę oraz wszelkie pozostałe czynności niezbędne do wykonania czynności serwisowych, w szczególności materiały eksploatacyjne i części zamienne. Karta gwarancyjna podlega akceptacji Zamawiającego. 8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji; 45211370-3 Roboty budowlane w zakresie saun. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7) Ustawy. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę żadnych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu dostawy. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 17. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w SIWZ i w OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223800-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium zgodnie z art. 45 ust. 4 i 5a Ustawy w wysokości 12 000,00 złotych (słownie: dwanaście tysięcy 00/100 złotych). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wniesione przez jednego, kilku z nich lub wszystkich Wykonawców (w każdej dopuszczalnej formie) pod warunkiem, że łączna kwota wadium odpowiadać będzie wymaganej w SIWZ kwocie. W takim przypadku należy podać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania wadium jest wnoszone. 3. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium Zamawiający sprawdzi wewnętrzną procedurą. 4. Forma wadium. a) Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędno¬ściowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275). b) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być porządzona zgodnie z obowiązującym polskim prawem, powinna być bezwarunkowa, nieodwołalna, płatna na pierwsze pisemne żądanie i winna zawierać następujące elementy: a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zama¬wiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c. kwotę gwarancji, d. termin ważności gwarancji, e. obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań Wykonawcy, opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, f. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. g. Pisemne żądanie Zamawiającego zawierać będzie oświadczenie, iż Wykonawca: i. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub ii. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile było wymagane) lub iii. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub iv. odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw i wynikał to z przyczyn leżących po jego stronie. c) Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Miejsce i sposób wniesienia wadium. a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego (art. 45 ust. 7 Ustawy): 52 1020 5226 0000 6502 0444 1788. b) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Ustawę formach (oryginał), wystawione na Zamawiającego należy wraz z Ofertą przesłać na adres Zamawiającego, wskazany w SIWZ (Zamawiający prosi, aby nie wpinać trwale oryginału dokumentu wadialnego do Oferty). 6. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy uznanie rachunku bankowego Zamawiającego nastąpi przed terminem składnia ofert. 7. Zwrot wadium. a) W szczególności Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana; z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. b) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zastosowanie ma art. 46 ust. 4 Ustawy. 8. Żądanie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców. a) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy). 9. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli wymagano zabezpieczenia); c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Wykonawca z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył świadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie żąda dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w powyższym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który złoży ofertę jest zobowiązany złożyć bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z sesji otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego www.aquapark.wroc.pl w zakładce BIP Przetargi: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, sporządzone wg załącznika nr 8 do SIWZ, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że istniejące między Wykonawcami powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach