Przetargi.pl
Dostawa samochodu typu BUS 9-cio osobowego (8+1), wyposażonego w windę hydrauliczną, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27

Dom Pomocy Społecznej w Kutnie ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Oporowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 242 542 536, , fax. 242 542 536
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Kutnie
    ul. Oporowska 27
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 242 542 536, , fax. 242 542 536
    REGON: 47396530000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dpsoporowska.powiatkutnowski.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu typu BUS 9-cio osobowego (8+1), wyposażonego w windę hydrauliczną, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa samochodu typu BUS 9-cio osobowego (8+1), wyposażonego w windę hydrauliczną, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34115200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania. Brak ww. dokumentu zostanie oceniony jako niespełnianie warunku, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; oświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Do oferty Wykonawca dołącza również uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, składa oświadczenia dotyczące tych podmiotów. Wykonawca, który powierza część zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące tych podmiotów. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369, 1571, 1667). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Do oferty Wykonawca dołącza Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – Załącznik nr 5 do SIWZ (jeśli dotyczy), podpisaną Klauzulę informacyjną – Załącznik nr 8 do SIWZ oraz Wymagane parametry techniczne samochodu oraz parametry oferowane przez Wykonawcę – Załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach