Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 20609 Lublin, ul. Filaretów
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 466 51 00 , fax. 81 466 51 01
- Data zamieszczenia: 2017-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Filaretów 44
20609 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 466 51 00, fax. 81 466 51 01
REGON: 6097276500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Lublin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu osobowego typu kombi na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o. -II procedura - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest dostawa samochodu osobowego typu kombi na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o.- II procedura. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę zgodnie z ofertą cenową i opisem przedmiotu zamówienia oraz tabelą parametrów granicznych, stanowiącymi załączniki nr 1, 2A i 2B do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisany jest w minimalnej konfiguracji określonej w załącznikach nr 2A, 2B do SIWZ. Istotne wymagania: 1 dotyczące samochodu: a) fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2017, model aktualnie wytwarzany przez producenta, b) typ nadwozia: kombi, c) spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 poz. 1137) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, d) mający homologację, wystawioną zgodnie z ustawą – Prawo o ruchu drogowym, e) spełniający wymogi Europejskich Standardów Emisji Spalin w zakresie emisji zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów, f) nieużywany, technicznie sprawny. 2 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do samochodu komplet dokumentów: kartę pojazdu, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (wyciąg świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin). 3 Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji bez limitu kilometrów odpowiednio na: a) antykorozyjną perforację nadwozia - co najmniej 72 miesiące, b) powłokę lakierniczą - co najmniej 24 miesiące, c) silnik i podzespoły - co najmniej 24 miesiące, liczone od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalne wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokument określony powyżej składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji Dokumenty składane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 oraz 6.2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 6.3 SIWZ a także formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa, 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winien dokładnie wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym również Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt 6.1 ppkt. 1) oraz w pkt 6.3 ppkt. 1) SIWZ. Dokument określony w pkt 6.2 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione pkt 6.1 SIWZ wymagane będą od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza. z otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 2 szt. samochodów hybrydowych na potrzeby LUW w Lublinie
Dodano: 2024-05-22 - Dostawa samochodów – 2 części
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa samochodu służbowego
Dodano: 2024-04-26 - Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-02-26 - Zakup i dostawa samochodu osobowego typu SUV/crossover z napędem spalinowym
Dodano: 2023-12-29 - Dostawa samochodu 9 osobowego do Internatu przy ZSCKR w Potoczku
Dodano: 2023-12-15 - "Doposażenie służb granicznych - zakup dwóch samochodów."
Dodano: 2023-10-05 - Zakup trzech samochodów przeznaczonych do obsługi przejść granicznych.
Dodano: 2023-09-26 - Zakup mikrobusu do przewozu osób z niepełnosprawnością dla Stowarzyszenia na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo w Lublinie.
Dodano: 2023-09-20 - „Zakup mikrobusu do przewozu osób z niepełnosprawnością dla Stowarzyszenia na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo w Lublinie”.
Dodano: 2023-09-06