Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 44-210 Rybnik, ul. Pod Lasem
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 4248838 , fax. 32 4249326
- Data zamieszczenia: 2018-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Pod Lasem 64
44-210 Rybnik, woj. śląskie
tel. 32 4248838, fax. 32 4249326
REGON: 27150551400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zielen.rybnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu do przewozu odpadów stałych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2018) samochodu wywrotka do przewozu odpadów stałych. Warunki techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) silnik Diesel , moc 125 ÷ 140 KM, norma emisji spalin EURO 6, b) manualna skrzynia biegów, c) kabina kierowcy trzymiejscowa, klimatyzowana, d) DMC – 3500 kg, e) szerokość pojazdu bez lusterek 1800 ÷1900 mm, f) rozstaw osi 2800 ÷ 3000 mm, g) koła tylne bliźniacze, h) komplet opon zimowych, pełnowymiarowe koło zapasowe, i) belka świetlna LED z napisem „Zieleń Miejska”, j) oświetlenie zewnętrzne zgodne z przepisami o Ruchu Drogowym, k) skrzynia samowyładowcza z wywrotem, l) burty aluminiowe o wys. 400 mm, ł) stelaż stalowy do wysokości kabiny z plandeką z okienkami bocznymi o wymiarach 60 x 60 cm, m) tył plandeki podwieszany na paskach, odkrywany w celu opróżnienia zawartości skrzyni wywrotki. Pozostałe warunki: a) minimalny okres gwarancji - 24 miesiące, b) w okresie gwarancyjnym bezpłatna obsługa serwisowa, bezpłatne przeglądy, naprawy i konserwacje (Zamawiający pokrywa koszty wymienianych materiałów eksploatacyjnych), c) maksymalny czas usunięcia usterki (wady) – do 5 dni roboczych od dostarczenia samochodu do wskazanego przez Wykonawcę serwisu, d) w przypadku uzasadnionego braku możliwości usunięcia usterki (wady) w podanym wyżej czasie (5 dni roboczych), wymagane jest porozumienie z Zamawiającym (dokonane w terminie usunięcia wad) celem ustalenia terminu naprawy, e) Zamawiający uprawniony jest do usunięcia usterki we własnym zakresie na koszt i ryzyko Wykonawcy, w przypadku bezskutecznego upływu terminu usunięcia usterki lub bezskutecznego upływu terminu do dokonania uzgodnień, o których mowa odpowiednio pod. literą c) i d), co pozostaje bez wpływu na uprawnienia Zamawiającego z gwarancji i rękojmi, f) zapewnienie serwisu pogwarancyjnego przez okres min. 60 m-cy (liczone od zakończenia gwarancji), g) autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w odległości do 60 km w jedną stronę od siedziby Zamawiającego, h) wszelkie dokumenty związane z przedmiotem umowy, w tym instrukcja obsługi, karta i/lub książka gwarancyjna, wyciąg ze świadectwa homologacji – napisane w języku polskim, i) warunki gwarancji w zakresie określonym niniejszym zamówieniem wyprzedzają wszelkie postanowienia gwarancyjne określone przez Wykonawcę/producenta w dokumentach gwarancyjnych, j) gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Zamawiającego wynikających z przepisów o rękojmi za wady przedmiotu umowy, k) dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz rodzaj i typ używanych materiałów eksploatacyjnych (m.in. filtry, oleje, smary, płyny itp.), l) komplet dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania samochodu na terytorium RP, ł) samochód zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego przy ul. Pod Lasem 64 w Rybniku, m) samochód uzupełniony we wszystkie płyny niezbędne do prawidłowego funkcjonowania. Do oferty należy dołączyć prospekt reklamowy i specyfikację zawierającą dane techniczne oferowanego samochodu. Osoba uprawnione do odbioru przedmiotu zamówienia: Dariusz Targański - kierownik Działu Techniczno-Mechanicznego. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagane cechy niniejszego zamówienia są dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144511-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej http://bip.zielen.rybnik.pl.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Leasing operacyjny z opcją wykupu śmieciarki zasilanej CNG
Dodano: 2024-04-04 - Leasing z dostawą noweg pojazdu typu śmieciarka na podwoziu dwuosiowym.
Dodano: 2020-11-24 - Leasing samochodu z zabudową skrzyniową śmieciarki z bocznym mechanizmem załadowczym
Dodano: - Dostawa użwyanej śmieciarki dwukomorowej
Dodano: 2019-09-11 - Dostawę wraz z montażem zabudowy na samochodzie specjalistycznym typu śmieciarka
Dodano: 2019-04-17 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego-śmieciarki z żurawiem w formie leasingu operacyjnego
Dodano: 2018-12-19 - Dostawę używanej „śmieciarki” dwukomorowej w formie leasingu
Dodano: 2018-12-11 - Dostawa używanej śmieciarki w formie leasingu
Dodano: 2018-12-11 - Sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka przystosowanego do zbiórki i transportu odpadów komunalnych o dopuszczalnej masie całkowitej 26t
Dodano: 2018-06-21 - Dostawa samochodu do przewozu odpadów stałych
Dodano: 2018-02-26