Ośrodek Techniki Leśnej ogłasza przetarg
- Adres: 63-200 Jarocin, ul. Przemysłowa 2D
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7473582, 7473583 , fax. 062 7472933
- Data zamieszczenia: 2009-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Techniki Leśnej
ul. Przemysłowa 2D 2D
63-200 Jarocin, woj. małopolskie
tel. 062 7473582, 7473583, fax. 062 7472933
REGON: 25002701100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.otljarocin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu ciężarowego o DMC do 3,5t. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Poniżej 133tyś. euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341360009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował minimum trzy dostawy samochodów w standardzie i ilości odpowiadającej prowadzonemu postępowaniu, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone art.22 ust.1 pkt.1 do 4 i art.24 ust.1 i 2 ustawy. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania zamówienie publiczne, a jeżeli okres działalności jest krótszy - tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga podania w wykazie minimum minimum trzch dostaw samochodów w standardzie i ilości odpowiadającej prowadzonemu postępowaniu z podaniem ich wartości, nazwy firmy kupującego oraz terminy realizacji, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (protokóły odbioru, referencje). [Wykaz należy sporządzić w oparciu o załączony do SIWZ formularz Zał. Nr 5]; 6) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 100.000 zł. 7) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 2, 3, 4, 5, 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 8) Parafowany projekt umowy. 9) Pełnomocnictwo w przypadku oferty wspólnej. 10) Opisów lub fotografii. 11) wyciąg ze świadectwa homologacji WE typu pojazdu oferowanego, obowiązujący w dniu wydania homologacji - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 października 2005r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep Dz. U. nr 237 poz. 2009 z 06 grudnia 2005r. z późniejszymi zmianami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otljarocin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU SŁUŻBOWEGO DLA POTRZEB ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W NOWYM SĄCZU UL.SIENKIEWICZA 77
Dodano: 2015-11-16 - Dostawa ambulansu sanitarnego
Dodano: 2014-06-13 - Dostawa samochodu
Dodano: 2011-07-12 - Dostawa pojazdu
Dodano: 2011-06-16 - dostawa samochodu dostawczego 2- osobowego ciężarowego
Dodano: 2010-06-30 - Dostawa pojazdów.
Dodano: 2010-05-17 - Dostawa samochodu dostawczego skrzyniowego z wywrotką, z podwójną kabiną na ramie, 6-osobowy, z napędem 4x4, nowy, rok produkcji 2009 r.
Dodano: 2009-07-06 - Zakup i dostawa samochodu ciężarowo-osobowego 6 miejscowego dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej
Dodano: 2009-06-01 - Zakup i dostawa samochodu ciężarowo-osobowego 6 miejscowego dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej
Dodano: 2009-05-11