Przetargi.pl
Dostawa samochodu 4 x 4 i samochodu 7-osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie, w ramach projektu pn. „Doposażenie taboru samochodowego – zakup dwóch samochodów, na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie”, w podziale na dwie części.

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-637 Szczecin, ul. Teofila Firlika
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914305200, , fax. 914305201
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
    ul. Teofila Firlika 20
    71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914305200, , fax. 914305201
    REGON: 320590577
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczecin.rdos.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu 4 x 4 i samochodu 7-osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie, w ramach projektu pn. „Doposażenie taboru samochodowego – zakup dwóch samochodów, na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie”, w podziale na dwie części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa samochodu 4 x 4 i samochodu 7-osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie, w ramach projektu pn. „Doposażenie taboru samochodowego – zakup dwóch samochodów, na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie”, w podziale na dwie części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1)oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25 ust 1 pkt 3 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców . 2)oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp dotyczące spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego – załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami - załączniki nr 1, 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców) Pełnomocnictwo musi być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. X ust. 6 SIWZ. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, w formie pisemnej, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach