Przetargi.pl
„Dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb”

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-301 Świdwin, ul. Połczyńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 533 509 , fax. 261 533 509
  • Data zamieszczenia: 2020-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
    ul. Połczyńska 32
    78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 533 509, fax. 261 533 509
    REGON: 33102935500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania: a) Zadanie nr 1 – Świdwin b) Zadanie nr 2 – Mirosławiec c) Zadanie nr 3 – Trzebiatów Standardy jakościowe, szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań oraz rodzaj asortymentu, zawiera załącznik nr 7 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Planowane ilości zamówienia na rok 2021 zawiera załącznik nr 8 do SIWZ – formularz cenowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: Miejsce dostaw: a)dla Zadania nr 1 – Magazyn Żywnościowy 21. BLT: ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin; b)dla Zadania nr 2 – Magazyn Żywnościowy 12. BBSP w Mirosławcu, 78-651 Mirosławiec. c)dla Zadania nr 3 – Magazyn Żywnościowy 3. Batalionu Zmechanizowanego: ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów; Częstotliwość i godziny dostaw: Dostawy sukcesywne, częstotliwość zgodna z opisem przedmiotu zamówienia, w godzinach od 07.30 do 13.00. W przypadku zmiany godzin pracy jednostek wojskowych, godziny dostaw mogą ulec zmianie. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o tym fakcie, na co najmniej 2 dni przed wprowadzeniem zmiany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03311000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis spełnienia warunku: Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy posiadają: a) aktualną decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego, lub b) aktualną decyzję administracyjną właściwego Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 ze zm., lub c) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi spełniać warunek dotyczący posiadanych uprawnień do prowadzenia określonych działalności zawodowych, o których mowa w pkt. 1.1, lit. a) - c) w pełni samodzielnie, chyba że pomiot nie uczestniczy w produkcji, przetwarzaniu, czy też transporcie przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach