Dom Pomocy Społecznej "Syrena" ogłasza przetarg
- Adres: 01-150 Warszawa, Syreny 26
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Syrena"
Syreny 26
01-150 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 006377177 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby DPS „Syrena” w Warszawie w 2024 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.„Dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby DPS „Syrena” w Warszawie w 2024 r. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ. 3. Oferowane produkty powinny spełniać następujące minimalne wymagania jakościowe: 1) muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, pakowane fabrycznie oraz dostarczane w nienaruszonych opakowaniach. 2) termin przydatności do spożycia dostarczanego towaru nie może być krótszy niż 2/3 określonego dla niego okresu przydatności licząc od dnia dostawy3) całe i zdrowe, nie dopuszcza się produktów z objawami gnicia lub zepsucia, ani oznak podgnicia, które czynią je niezdatnymi do spożycia,4) czyste, wolne od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych,5) wolne od szkodników,6) wolne od uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki,7) bez nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego,8) bez obcych zapachów i/lub smaków.Zamawiający wymaga, aby dostarczane produkty spełniały wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego, w szczególności: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.); 2) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz.U. z 2023, poz. 872 z późn.zm.); 3) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1980 z późń.zm); 4) rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności; 5) rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych; 6) rozporządzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego; 7) rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG; 8) rozporządzenia Komisji (WE) Nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalającego najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych; 9) rozporządzenia Komisji (WE) Nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych; 10) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r- w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz.U. z 2015 r. poz. 29 z późn.zm); 11) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 czerwca 2007 r. w sprawie dostaw bezpośrednich środków spożywczych (Dz. U. Nr 112 poz. 774) – jeżeli dotyczy.4. Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć pełny asortyment produktów wyszczególnionych w Załączniku nr 2 – kalkulacja cenowa. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostarczanie różnych artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej „Syrena” w Warszawie. 2) transport produktów wraz z załadunkiem i rozładunkiem oraz złożeniem w budynku Zamawiającego we wskazanym przez niego miejscu. 6. Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia określa umowa stanowiąca Załącznik nr 5 do SWZ. 7.Zamawiający wymaga dostaw 2 razy w tygodniu w godzinach 7-11. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup artykułów spożywczych, mięsa, drobiu, warzyw, owoców, mrożonek i artykułów garmażeryjnych na potrzeby stołówki szkolnej w Zalesiu Górnym
Dodano: 2024-03-08 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych – wyrobów garmażeryjnych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Siemiątkowie w 2024 r.
Dodano: 2024-02-21 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
Dodano: 2024-02-18 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, tłuszczy roślinnych i jaj dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2023 roku.
Dodano: 2024-02-16 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Gołyminie-Ośrodku
Dodano: 2024-02-12 - „Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Świerczach w roku 2024”
Dodano: 2024-02-11 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych.
Dodano: 2024-01-31 - Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Konstancin-Jeziornej w 2024 r.
Dodano: 2024-01-28