Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31157 Kraków, Plac Matejki
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 992 041 , fax. 124 226 566
- Data zamieszczenia: 2018-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Plac Matejki 13
31157 Kraków, woj. małopolskie
tel. 122 992 041, fax. 124 226 566
REGON: 27578300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa różnego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych oraz sprzętu fotograficznego i projekcyjnego dla Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, sprzętu fotograficznego i projekcyjnego dla Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z podziałem na części, jak następuje: Część nr 1 - Dysk SSD 960 GB, 2,5” – 1 szt. Część nr 2 - Dysk SSD 250 GB, 2,5” – 2 szt. Część nr 3 - Dysk SSD 500 GB, 2,5” – 1 szt. Część nr 3 - Dysk SSD 500 GB, 2,5” – 1 szt. Część nr 4 - Multimedialny zestaw klawiatura + mysz wireless – 1 szt. Część nr 5 - Drukarka 3D SLA DPP - 2 szt. wraz z żywicami Część nr 6 - Wielofunkcyjne urządzenie biurowe z ekranem dotykowym – 1 szt. Część nr 7 - Kompletny bezprzewodowy zestaw gogli Virtual Reality Full Kit – 1 zestaw Część nr 8 - Komputer stacjonarny do zestawu Virtual Reality - 1 szt. Część nr 9 - Zestaw gimbal (stabilizator) jednoręczny 3-osiowy z dodatkowym wyposażeniem – 1 szt. Część nr 10 - Statyw z głowicą 3D – 1 szt. Część nr 11 - Skaner automatyczny dwustronny A4 z podajnikiem – 1 szt. Część nr 12 - Dysk SSD 960 GB, 2,5” – 1 szt. Część nr 13 - Projektor laserowy przystosowany do pracy w położeniu pionowym (projekcja na podłodze/suficie/ tryb portretowy) – 1 szt. Część nr 14 - Interaktywny Tablet piórkowy LCD QHD 27”z technologią Touch – 1 szt. Część nr 15 - Nagrywarka DVD USB zewnętrzna – 1 szt. Część nr 16 - Dysk zewnętrzny 2 TB, USB 3,1, 2,5” – 1 szt. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (t.j. na poszczególne części o nr od 1 do 16, które zostały zdefiniowane i szczegółowo opisane w załączniku nr 1A do SIWZ - Formularz przedmiotowo- cenowy. Dodatkowo w części nr 7 dostawa obejmuje: przeprowadzenie szkolenia z obsługi sprzętu, zapewniającego uzyska nie umiejętności posługiwania się dostarczonym sprzętem (w tym prezentację zasady działania zestawu VR w praktycznym zastosowaniu, prezentację zasady działania poszczególnych elementów zestawu VR, instruktaż montażu poszczególnych elementów zestawu VR). Szkolenie odbędzie się w wymiarze 5 godzin szkoleniowych (5 x 45 minut zegarowych), w miejscu dostawy sprzętu określonym w ust. 2 (lokal użytkownika). Wykonawca zapewnia 12 miesięczne wsparcie techniczne dla przedmiotu umowy (support) od jego odbioru, które ma służyć rozwiązywaniu bieżących problemów tech nicznych i użytkowych związanych z obsługą. Zakres wsparcia technicznego obejmuje minimum: nieodpłatną zdalną asystę techniczną producenta oprogramowania lub autoryzowanego przedstawiciela, doradztwo i wsparcie przy realizacji trójwymiarowych w środowisku Unreal Engine. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ „Formularz cenowo - przedmiotowy” oraz załącznik nr 4 do SIWZ – wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Ofertę stanowi: 1) załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, sporządzony wg. załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); 2) załącznik nr 1A do SIWZ – formularz cenowo - przedmiotowy, wg. załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy; Dokument, o którym mowa w ppkt 2) został opisany w rozdz. VII pkt. 4.1) SIWZ. Wraz z ofertą należy złożyć : 1) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ; 2) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani s do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 r., poz. 570 z późn. zm.), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 10 części
Dodano: 2024-04-05 - „Dostawa sprzętu IT – w ramach realizowanego przedsięwzięcia grantowego pn. „Dostępne Nowe Brzesko”.
Dodano: 2024-03-11 - Zakup sprzętu komputerowego, tj. komputery stacjonarne z monitorami oraz oprogramowaniem biurowym - 8 szt. na potrzeby Instytutu Lekarskiego ANS w Nowym Targu dla kierunku lekarskiego
Dodano: 2024-01-11 - Dostawa komputerów typu All-in-One
Dodano: 2024-01-10 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU Z OPROGRAMOWANIEM Cz. I zestaw komputerowy, Cz. II rzutnik multimedialny, Cz. III urządzenia wielofunkcyjne, Cz. IV pakiety biurowe
Dodano: 2023-12-31 - dostawa flipchartów elektronicznych, stojaków mobilnych i mini PC
Dodano: 2023-12-29 - Modernizacja struktury informatycznej Małopolskiego Ośrodka Medycyny Pracy
Dodano: 2023-12-29 - Kolumna reprograficzna wraz z wyposażeniem umożliwiająca cyfrową reprodukcję książek, czasopism, map, plakatów i innych dokumentów
Dodano: 2023-12-09 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Szkoły Muzycznej I stopnia w Łącku
Dodano: 2023-11-30 - Zakup 7 szt. wydajnych jednostek centralnych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem peryferyjnym
Dodano: 2023-11-29