Przetargi.pl
Dostawa projektora multimedialnego

Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-349 Warszawa, Tamka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 578 47 01/02 , fax. 22 578 47 47
  • Data zamieszczenia: 2018-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
    Tamka 1
    00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 578 47 01/02, fax. 22 578 47 47
    REGON: 700128000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckiw-pleszew.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa projektora multimedialnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa projektora multimedialnego” dla Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy z siedzibą: 63-300 Pleszew, al. Wojska Polskiego 21. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w ramach Projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – EFS”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Oś priorytetowa I, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1. Numery naborów POWR.01.03.01-IP.03-00-001/17 – EFS. Dane techniczne: - Typ matrycy DLP, - Moc lampy 220 W, - Żywotność lampy (normal) min. 3500 h, - Współczynnik kontrastu 20000:1, - Rozdzielczość podstawowa Full HD (1920 x 1080), - Rozdzielczość maksymalna Full HD (1920 x 1080), - Jasność 3300 ANSI lumen, - Wejście HDMI min. 1 szt., - Wejście D-Sub 15pin min. 1 szt., - Złącze USB min. 1 szt., - Głośniki min. 10 W, - Wyposażenie dodatkowa: instrukcja obsługi w języku polskim, kabel VGA min 1,5mb, kabel HDMI min. 1,5mb, kabel zasilający min. 1,5 mb, karta gwarancyjna, pilot, torba. Wykonawca pokrywa koszty załadunku, dostawy i wniesienia zamówionego towaru. Uwaga! Ilekroć wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe. Warunki płatności: Wykonawca jest zobowiązany wystawić fakturę/rachunek dopiero po konsultacji z koordynatorem lokalnym Projektu oraz uwzględnić odroczony termin płatności – przelew w terminie 30 dni. Wnioskodawca zastrzega sobie prawo do zwrotu faktury z mniejszym niż 30 dni terminem płatności. Zamawiający zastrzega, że płatności będą realizowane po zakończeniu zadania i przedstawieniu niezbędnych dokumentów zatwierdzonych przez koordynatora lokalnego oraz protokołu odbioru. Wykonawca jest zobowiązany wystawić rachunek/fakturę na Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy, 63-300 Pleszew, al. Wojska Polskiego 21.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38652120-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o podwykonawcach, oświadczenie dotyczące powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach