Przetargi.pl
Dostawa produktów żywnościowych do szkolnej stołówki w Szkole Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 8 w Oświęcimiu w 2019r

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Sportowymi nr 8 ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Słowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 842 39 54 , fax. 33 843 39 54
  • Data zamieszczenia: 2018-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Sportowymi nr 8
    ul. Słowackiego 41
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 842 39 54, fax. 33 843 39 54
    REGON: 356574389
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sp8oswiecim.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów żywnościowych do szkolnej stołówki w Szkole Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 8 w Oświęcimiu w 2019r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa produktów żywnościowych do szkolnej stołówki w Szkole Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 8 w Oświęcimiu w 2019r. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej siwz. Część I zamówienia: Dostawa świeżego mięsa wieprzowego i wędlin zgodnie z treścią formularza cenowego załącznik nr 2 część 1 Część II zamówienia: Dostawa świeżego mięsa drobiowego zgodnie z treścią formularza cenowego załącznik nr 2 część 2 Część III zamówienia: Dostawa świeżych warzyw i owoców zgodnie z treścią formularza cenowego załącznik nr 2 część 3 Część IV zamówienia: Dostawa artykułów ogólnospożywczych zgodnie z treścią formularza cenowego załącznik nr 2 część 4 Część V zamówienie: Dostawa produktów mlecznych: zgodnie z treścią formularza cenowego załącznik nr 2 część 5 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część I zamówienia: Dostawa świeżego mięsa wieprzowego i wędlin (CPV 15100000-9), Część II zamówienia: Dostawa świeżego mięsa drobiowego ( CPV 15100000), Część III zamówienia: Dostawa świeżych warzyw i owoców (CPV 03200000, 15300000- 1,15330000-0), Część IV zamówienia: Dostawa artykułów ogólnospożywczych ( CPV 03100000, 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000, CPV 152200000-6, 153311709). Część V zamówienie: Dostawa produktów mlecznych: ( CPV 155500000-3) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. W takim przypadku wykonawca winien podać cenę ofertową brutto oddzielnie dla każdej części zamówienia zgodnie z treścią formularza ofertowego dla danej części. Zamawiający będzie porównywał i oceniał każdą część odrębnie. 3. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 1 obejmuje w szczególności: 1) Sukcesywną dostawę produktów żywnościowych zgodnie z załącznikiem nr 2 (na daną część) i w ilościach w nim wskazanych. 2) Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. 3) Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, między innymi: - odpowiednie normy jakościowe lub atesty, - odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, - odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu, - odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, Formularze cenowy, Oświadczenia Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach