Przetargi.pl
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20950 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14
    20950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 51406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/16027.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części: • Część 1. Dostawa warzyw i owoców na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia z Załącznika nr 1 do SIWZ oraz wykazem asortymentowo – cenowym w Załączniku nr 1a do SIWZ; • Część 2. Dostawa jaj na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia z Załącznika nr 1 do SIWZ oraz wykazem asortymentowo – cenowym w Załączniku nr 1b do SIWZ; • Część 3. Dostawa mięsa na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia z Załącznika nr 1 do SIWZ oraz wykazem asortymentowo – cenowym w Załączniku nr 1c do SIWZ; • Część 4. Dostawa nabiału na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia z Załącznika nr 1 do SIWZ oraz wykazem asortymentowo – cenowym w Załączniku nr 1d do SIWZ; • Część 5. Dostawa produktów suchych na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia z Załącznika nr 1 do SIWZ oraz wykazem asortymentowo – cenowym w Załączniku nr 1e do SIWZ; • Część 6. Dostawa pieczywa na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia z Załącznika nr 1 do SIWZ oraz wykazem asortymentowo – cenowym w Załączniku nr 1f do SIWZ; • Część 7. Dostawa wędlin na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia z Załącznika nr 1 do SIWZ oraz wykazem asortymentowo – cenowym w Załączniku nr 1g do SIWZ; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego na dostawy artykułów spożywczych składających się na przedmiot zamówienia dla części od 1 do 7 został odpowiednio zawarty dla każdej części w Załączniku nr 1 oraz w Załącznikach nr 1a -1g do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) zatwierdzony i podpisany formularz „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) „Wykaz asortymentowo - cenowy” stanowiący załącznik nr 1a i/lub 1b i/lub 1c i/lub 1d i/lub 1e i/lub 1f i/lub 1g do SIWZ w zależności od części na którą Wykonawca składa ofertę; 3) wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 4) oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 niniejszej SIWZ; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach