Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 38-300 Gorlice, Sienkiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 352 67 08 , fax. 18 352 67 08
- Data zamieszczenia: 2020-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
Sienkiewicza 30
38-300 Gorlice, woj. małopolskie
tel. 18 352 67 08, fax. 18 352 67 08
REGON: 00089025800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/dpsgorlices
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy do pomieszczeń magazynowych Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 produktów spożywczych w roku 2021. Asortyment oraz orientacyjna ilość towaru określona została w 9 częściach: cześć 1 - produkty mleczarskie, część 2 - mięso i produkty z drobiu, część 3 - mięso oraz wędliny wołowe i wieprzowe, część 4 - ryby, część 5 - owoce i warzywa świeże, część 6 - przetworzone owoce i warzywa, część 7 - pieczywo i wyroby ciastkarskie, część 8 - różne produkty spożywcze, część 9 - jaja - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane w przedmiotowym postępowaniu na etapie składania oferty: 1) Uzupełniony „Arkusz – propozycja cenowa” na dostawę produktów spożywczych z poszczególnych części – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oferta sporządzona na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Oświadczenia Wykonawcy, złożone na formularzach określonych we wzorach stanowiących załącznik nr 4 i 4a do SIWZ, o: a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, c) korzystaniu przy wykonaniu zamówienia z podwykonawców; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie Wykonawcy, złożone na formularzu określonym we wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Dokumenty podmiotów zagranicznych 7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pk 2 lit b), przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r., poz. 231). 8) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego – wykazu złożonych ofert, zawierającej: • kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, • firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, • ceny oraz terminu wykonania zamówienia; wszyscy wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r, o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 798), celem zbadania czy nie zachodzi przesłanka określona w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pieczywa dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
Dodano: 2024-05-21 - „Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Czernej w roku 2024’’
Dodano: 2024-01-19 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Polance Wielkiej w 2024 r.
Dodano: 2024-01-12 - Dostawa produktów żywnościowych do Bazy Szkoleniowo-Wypoczynkowej „Lubogoszcz” w Kasince Małej
Dodano: 2024-01-11 - Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Bursy Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie w 2024 roku
Dodano: 2023-12-03 - Dostawa produktów żywnościowych do Bazy Szkoleniowo-Wypoczynkowej „Lubogoszcz” w Kasince Małej z podziałem na zadania – liczba zadań 11
Dodano: 2023-12-01 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Polance Wielkiej w 2024 r.
Dodano: 2023-11-24 - „Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach od 02.01.2024 r do 31.12.2024 r – artykuły spożywcze i mrożonki”
Dodano: 2023-11-16 - ,,Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 roku" - z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-09-19 - Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach od 01.08.2023r do 31.12.2023r- III części
Dodano: 2023-07-18