Powiat Sanocki ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 4652900 , fax. 13 4652988
- Data zamieszczenia: 2014-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Sanocki
ul. Rynek 1 1
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 13 4652900, fax. 13 4652988
REGON: 37044070300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów podzielonych na 8 części asortymentowych: Zestawy do nauki programowania sterowników PLC Panelowe systemy dydaktyczne z zakresu mechatroniki Roboty edukacyjne Sprzęt elektroniczny Podręczniki edukacyjne Mikroskop, Materiały biurowe i papiernicze, Oprogramowanie do projektowania płytek drukowanych PCB, w ramach projektu systemowego pn Podkarpacie stawia na zawodowców WND POKL.09.02.00-001 12 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa produktów podzielonych na 8 części asortymentowych: Zestawy do nauki programowania sterowników PLC, Panelowe systemy dydaktyczne z zakresu mechatroniki, Roboty edukacyjne, Sprzęt elektroniczny, Podręczniki edukacyjne, Mikroskop, Materiały biurowe i papiernicze, Oprogramowanie do projektowania płytek drukowanych PCB, w ramach projektu systemowego pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-001 12 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach Szkół nr 1, 2, 3, 4 i 5 w Sanoku. Zamówienie obejmuje 8 części: I Zestawy do nauki programowania sterowników PLC, II Panelowe systemy dydaktyczne z zakresu mechatroniki, III Roboty edukacyjne, IV Sprzęt elektroniczny, V Podręczniki edukacyjne, VI Mikroskop, VII Materiały biurowe i papiernicze, VIII Oprogramowanie do projektowania płytek drukowanych PCB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części jest zwarty w załączniku nr 6 do SIWZ - Wykaz asortymentu. Dostawa będzie realizowana do czterech Zespołów Szkół na terenie Sanoka: Zespół Szkół nr 2 w Sanoku ul. Stróżowska 15, 38-500 Sanok, Zespół Szkół nr 3 w Sanoku ul. Stróżowska 16, 38-500 Sanok, Zespół Szkół nr 4 w Sanoku ul. Sadowa 21, 38-500 Sanok, Zespół Szkół nr 5 w Sanoku ul. Jagiellońska 22, 38-500 Sanok. Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do: WYMAGANIA DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 do SIWZ- wykaz asortymentu. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad. Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich. Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określa załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz asortymentu . Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych. Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury. Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych. Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, producenta oraz ceny jednostkowej. Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 489000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-sanok.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oprogramowania antywirusowego, wraz z zaporą, na stacje robocze i serwery oraz konsolą do centralnej administracji i serwerem zarządzającym na potrzeby Urzędu Miasta Stalowa Wola
Dodano: 2015-05-14 - Dostawa produktów podzielonych na 2 części asortymentowe: Zestawy do nauki programowania sterowników PLC, Panelowe systemy dydaktyczne z zakresu mechatroniki, w ramach projektu systemowego pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-001/12 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach Szkół nr 2 i 3 w Sanoku
Dodano: 2014-06-26 - Dostawa oprogramowania antywirusowego, wraz z zaporą, na stacje robocze i serwery oraz konsolą do centralnej administracji dla Urzędu Miasta Stalowa Wola
Dodano: 2014-05-15 - Dostawa produktów podzielonych na 2 części asortymentowe, w ramach projektu systemowego pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-001_12 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach Szkół nr 1, 2, 3, 4 i 5 w Sanoku
Dodano: 2014-02-21 - udzielenie licencji na oprogramowanie firmy Microsoft wraz ze wsparciem pozwalającym na uruchomienie wirtualnych desktopów w ramach umowy ramowej Microsoft Select Plus
Dodano: 2013-07-12 - dostawę oprogramowania do wirtualizacji desktopów wraz z 3-letnim wsparciem
Dodano: 2013-07-09 - na dostawę sprzętu komputerowego dla PWSZ w Sanoku Zadanie 1 - realizowane w ramach projektu pn. Doradztwo edukacyjne dla mieszkańców powiatu sanockiego, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2013-05-15 - Dostawa oprogramowania antywirusowego, wraz z zaporą, na stacje robocze i serwery oraz konsolą do centralnej administracji oraz różnego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Stalowa Wola
Dodano: 2013-05-13 - Wdrożenie systemu inwentaryzacji środków trwałych w Gminie Brzyska, Dębowiec, Jasło, Skołyszyn, Tarnowiec, w tym dostawa oprogramowania inwentaryzacyjnego wraz z integracją z systemami do ewidencji środków trwałych w każdej gminie
Dodano: 2013-02-11 - Zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w ramach projektu Indywidualizacja nauczania dla uczniów klas I - III w szkołach na terenie Gminy Kamień
Dodano: 2013-01-23