Szpital Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 42470 Siewierz, ul. Zbigniewa Oleśnickiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 326 741 142 , fax. 326 741 471
- Data zamieszczenia: 2018-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o.
ul. Zbigniewa Oleśnickiego 21
42470 Siewierz, woj. śląskie
tel. 326 741 142, fax. 326 741 471
REGON: 27627117900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-siewierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z o.o. jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych do Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych do Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o. z podziałem na trzy odrębne części: Część 1: Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu, Część 2: Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu, Część 3: Dostawa środków dezynfekcyjnych Część 1: 1. Przedmiot zamówienia w zakresie Części 1 dotyczy dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu przez okres 12-tu miesięcy w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający będzie dokonywał zamówień leków w formie zamówień planowanych i tzw. zamówień na „cito”. Dostawy planowe powinny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu trzech dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy na „cito” maksymalnie do 24 godz. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie Zadania 1-go, muszą posiadać wymagane przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne właściwe pozwolenie, na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, na podstawie wpisu do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stosowania ilości i asortymentu zamawianych leków określonego w załączniku nr 1 do faktycznych potrzeb, w zależności od liczby pacjentów i możliwości finansowych Zamawiającego. Wartość realizowanego zamówienia rocznego nie może jednak przekroczyć kwoty określonej w umowie do zapłaty za dany pakiet. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych – synonimów danej pozycji opisu przedmiotu zamówienia z załącznika nr 1 do SIWZ, pod warunkiem zagwarantowania tych samych właściwości leku oraz dawki. 7. W ofercie należy podać nazwy handlowe leków. 8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej pojemności ( gramaturze) – zapotrzebowanie na dany lek powinno być wówczas odpowiednio przeliczone. Zamawiający wyraża zgodę na zaokrąglenie do pełnego opakowania w górę. 9. W przypadku wycofania z rynku niektórych leków mogą ukazać się nowe, zamienne pozycje leków, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnego wycofania niektórych pozycji i wprowadzenia nowych. 10. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. Część 2: 1. Przedmiot zamówienia w zakresie Częsci nr 2 dotyczy dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu przez okres 12-tu miesięcy w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać wymagane przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 Nr 107 poz.679) właściwe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowanych. Dostawy winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu trzech dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 5. W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z dowolnej pozycji asortymentu. Część 3: 1. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie Zadania 3-go, muszą posiadać wymagane aktualnymi przepisami pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, w zależności od klasyfikacji danego środka dezynfekcyjnego. 2. Do oferowanych środków dezynfekcyjnych winny być dostarczone następujące dokumenty: a/ karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, b/ instrukcje przygotowania roztworów roboczych w przypadku preparatów dezynfekcyjnych wymagających konieczności przygotowania takiego roztworu. c/ w przypadku antyseptyków (wymaga się, aby był to produkt leczniczy) należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej, o ile zachowuje swoją ważność lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, d/ dla preparatów do dezynfekcji narzędzi – Wpis do Rejestru wyrobów medycznych lub Deklarację zgodności z Dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych e/ dla preparatów do dezynfekcji skóry pacjentów, ran, błon śluzowych – Decyzja Ministerstwa Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem leczniczym f/ dla preparatów do dezynfekcji rąk – Decyzja Ministerstwa Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych g/ dla preparatów do dezynfekcji powierzchni – pozwolenie na obrót produktem biobójczym lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności z dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych h/ dla preparatów do higienicznego mycia i dezynfekcji rąk obowiązuje spełnienie normy PN-EN 1279, PN-EN 1500 i potwierdzenie działania bójczego wobec Escherichia Coli i/ zaoferowane preparaty winny spełniać wymogi określone w normie PN-EN 14885 dla obszaru medycznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33690000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie aktualnego zezwolenia – decyzja wydawana przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, zezwalająca na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi przeznaczonymi dla ludzi
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, wg zał. Nr 4 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 3 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, wg zał od 1 do 3 W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa leków - III
Dodano: 2024-03-04 - Sukcesywna dostawa leków - III
Dodano: 2024-02-21 - Sukcesywna dostawa leków - II
Dodano: 2024-02-07 - Sukcesywna dostawa leków
Dodano: 2024-02-06 - Sukcesywna dostawa leków
Dodano: 2024-01-25 - Dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2023-11-11 - Dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2023-11-11 - DOSTAWA LEKÓW 56/ 2023
Dodano: 2023-09-06 - Dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2023-05-19 - Dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2023-04-27