Przetargi.pl
Dostawa produktów betonowych na potrzeby Gminy Brenna

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 536 222 , fax. 338 536 370
  • Data zamieszczenia: 2019-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 338 536 222, fax. 338 536 370
    REGON: 53176600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.brenna.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów betonowych na potrzeby Gminy Brenna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, produktów betonowych na potrzeby Gminy Brenna. Zamówienie zostało podzielone na 3 części, tj.: Część I – płyty i korytka Część II - instalacje odwadniające Część III – umocowania rowów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych – Załącznik nr 6a do 6c do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną część lub na dwie części lub na wszystkie trzy części łącznie. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia. 2. Sposób realizacji zamówienia: 2.1 Przedmiot dostawy będzie zamawiany przez Zamawiającego sukcesywnie (tzw. pojedyncze dostawy) w okresie od dnia zawarcia umowy do 30.09.2019 r. Zamówienia będą składane drogą elektroniczną lub faksem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, z podaniem dokładnych ilości i miejsca dostawy na terenie Gminy Brenna. 2.2 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować poszczególne zamówienia – pojedyncze dostawy w terminie 7 do 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00. 2.3 Wykonawca zadeklaruje termin wykonania pojedynczej dostawy w Formularzu oferty, odrębnie dla każdej części zamówienia. 2.4 Czas realizacji pojedynczej dostawy zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i będzie podlegało ocenie punktowej w ramach kryteriów oceny ofert, dla każdej części zamówienia z osobna oraz zostanie określony w umowie na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie przez Wykonawcę. 3. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot umowy fabrycznie nowy, nieużywany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy – załączniki od nr 1a do nr 1c do SIWZ – w zależności od części zamówienia, na którą składa ofertę. b) Formularz cenowy – załącznik od nr 6a do nr 6c do SIWZ – w zależności od części zamówieni na która składa ofertę, a w przypadku stosowania materiałów/ wyrobów/urządzeń równoważnych do wskazanych w formularzu cenowym – Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych – załącznik nr 5 do SIWZ wraz z wymaganymi dokumentami. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]. d) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany - bez osobnego wezwania ze strony Zamawiającego – do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wzór takiego oświadczenia stanowią kolejno załączniki od nr 4a do nr 4c do SIWZ – w zależności od części zamówienia na, którą składa ofertę. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach