Przetargi.pl
Dostawa prefabrykatów brukarskich

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Sejneńska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
  • Data zamieszczenia: 2017-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
    ul. Sejneńska 84
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
    REGON: 20066207700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa prefabrykatów brukarskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa prefabrykatów brukarskich. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, na podstawie pisemnego (przesłanego środkami komunikacji elektronicznej lub fax-em) zamówienia Zamawiającego lub w wyjątkowych sytuacjach telefonicznie. 4. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z wytycznymi Polskiej Normy (PN-EN), musi posiadać deklarację zgodności lub aprobatę techniczną dla tych materiałów, dla których jest wymagana. 5. Przedmiot zamówienia winien posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm (PN-EN), aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. 6. W przypadku materiałów, dla których zgodnie z PN-EN ww. dokumenty są wymagane, Wykonawca do każdej zamówionej partii prefabrykatów brukarskich załącza powyższe dokumenty. 7. W przypadku, gdy dostarczone materiały wzbudzą wątpliwości co do spełnienia wymaganych norm, Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania co najmniej jednego badania kontrolnego dla zastrzeżonej dostawy w niezależnym laboratorium na koszt Wykonawcy. 8. Wymienione w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2 do SIWZ, ilości materiałów mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia mniejszej ilości materiałów niż podane ilości szacunkowe bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionych ilości materiałów do wartości złożonej przez Wykonawcę oferty. 9. Wykonawca zapewni dyspozycyjność wybranego asortymentu w ilości nie większej niż 5 m3 w ciągu 24 godzin oraz dostawę od godz. 7:00 do godz. 15:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku - przy złożeniu przez Zamawiającego zamówienia w formie pisemnej (przesłanego środkami komunikacji elektronicznej lub fax-em) lub w wyjątkowych sytuacjach telefonicznie, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień dostawy. 10. Wykonawca zapewni dyspozycyjność wybranego asortymentu do 15 dni od dnia złożenia zamówienia, dla materiałów, których ilość przekracza 5 m3 przy złożeniu zamówienia w formie pisemnej (przesłanego środkami komunikacji elektronicznej lub fax-em) lub w wyjątkowych sytuacjach telefonicznie. 11. Wykonawca zapewni dostawę i rozładunek zamówionej partii materiałów, własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego w granicach administracyjnych miasta Suwałk. 12. Dostarczony materiał musi posiadać czytelną etykietę z informacją o rodzaju produktu, numerze partii i dacie produkcji. 13. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy – Załącznik nr 8 do SIWZ. 14. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za równoważne uznane będą rozwiązania przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony przez Zamawiającego, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. 15. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113800-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 14.04.2017 r. do godz. 10:00. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 101) przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach