Przetargi.pl
Dostawa prasy na rok 2021

Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-161 Katowice, Al. Korfantego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3927171, 3927202, , fax. 323 927 376
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
    Al. Korfantego 38
    40-161 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3927171, 3927202, , fax. 323 927 376
    REGON: 27050488900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice-airport.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa prasy na rok 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest systematyczne dostarczanie Zamawiającemu prasy w formie prenumeraty rocznej. Szczegółowy opis zawarto w zaproszeniu do on-line postępowania, które dostępne jest pod adresem: https://www.katowice-airport.com/e-aukcje.php
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22200000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz ofertą zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu za pośrednictwem platformy elektronicznej proebiz, w formie scanów (plik .pdf), następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia do on-line postępowania (Formularz oświadczeń); 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca wypełnił i wypełni obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i pozyska w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia do on-line postępowania (Formularz oświadczeń); 1.3. Pełnomocnictwo - jeśli dokumenty, o których mowa powyżej będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika z rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy załączyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. 4. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przedstawienie umowy regulującej współpracę Wykonawców. 5. Po zakończeniu składania e-ofert, Zamawiający zweryfikuje czy Wykonawca, który złożył podczas e-zapytania ofertowego najkorzystniejszą ofertę spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z wymaganiami określonymi w zaproszeniu oraz ewentualnie wezwie go do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający zweryfikuje dokumenty Uczestnika, który złożył następną w kolejności, pod względem ceny, ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach