Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
- Data zamieszczenia: 2016-04-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
ul. Piotrkowska 149 149
90-440 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
REGON: 00434557500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa posiłków gotowych (cateringu) dla uczestników projektu Aktywny krok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.1.1. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie, dostawa wraz z dowozem posiłków gotowych (cateringu) oraz zapewnienie serwisu kawowego dla uczestników projektu Aktywny krok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.1.1. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020 dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. 2.Całkowita szacunkowa wielkość zamówienia to 1380 posiłków dla 230 osób. 3.Posiłki mają być dostarczane do Klubu Integracji Społecznej MOPS w Łodzi, ul. Paderewskiego 47. 4.Pod pojęciem posiłków należy rozumieć zestaw obiadowy oraz serwis kawowy. 1)Zestaw obiadowy składa się z zupy (300 ml), drugiego dania (ok. 480 g. w tym porcja mięsa - 1 rodzaj z wymienionych: kotlet schabowy, zraz wołowy z sosem, kotlet de Volaille z serem lub pieczarkami, ryba, pieczeń wołowa z sosem - 150 g na osobę, porcja ziemniaków - 180 g na osobę, surówka warzywna - 150 g na osobę, sok naturalny - 250 ml na osobę. Każdy zestaw obiadowy podawany ma być na ciepło, w pojemniku termoizolacyjnym z kompletem sztućców jednorazowych, serwetek oraz kubków i dostarczony wyporcjowany. 2)Serwis kawowy: kawa - 10g kawy rozpuszczalnej na osobę, herbata - 5 torebek herbaty czarnej, ekspresowej na osobę, dodatki: cukier w saszetkach 8 szt. po 5g, cytryna w płynie 3 szt. po 7,5 g, śmietanka do kawy 6 szt. po 10 g, woda mineralna gazowana i niegazowana podawana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml po 2 szt.z każdego rodzaju na osobę, mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 5 rodzajów) po 40 g każdego rodzaju na osobę. Serwis kawowy powinien być podawany w naczyniach jednorazowych tacki, mieszadełka z odpowiednią ilością serwetek. Filiżanki jednorazowe do napojów gorących, kubki jednorazowe do napojów zimnych. Wykonawca z serwisem kawowym dostarczy również warnik do wody, który zapewni podgrzewanie wody. 5.Szacunkowa ilość uczestników każdego dnia na szkoleniu będzie wynosiła ok. 10-12 osób. Przewidywana liczba uczestników może ulec zmianie w zależności od frekwencji na szkoleniu. Zajęcia będą odbywały się w cyklach 6 dniowych. 6.Każdego dnia dostarczania zestawów obiadowych do wskazanej lokalizacji, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć jeden zestaw obiadowy więcej niż zgłoszona liczba uczestników szkolenia w grupie. Dodatkowy zestaw obiadowy winien być wkalkulowany w cenę obiadów dla uczestników projektu. 7.Zestawy obiadowe powinny być dostarczone w godzinach 12:00 - 13.00, serwis kawowy w godzinach 8:00 - 9:00. 8.Dostawy posiłków odbywać się będą od następnego dnia po podpisaniu umowy do 22 grudnia 2017 r. w dni robocze (od poniedziałku do piątku) z wyjątkiem dni świątecznych. 9.Wykonawca dostarczać będzie posiłki własnym transportem w pojemnikach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. 10.Każdego dnia, w którym dostarczane będą posiłki Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć również foliowy worek na śmieci o pojemności min. 60 l. 11.Ilość ani rodzaj dostarczanych posiłków nie może odbiegać od asortymentu opisanego w pkt. 4. Zamawiający nie dopuszcza zamiany wskazanych rodzajów mięsa na dania z makaronu (np.: spaghetti). 12.Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych oraz do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania artykułów spożywczych, m.in.: ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015 poz. 594 ze zm.) 13.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia pod wskazany adres i przeprowadzi działania zmierzające do przekazania posiłków uczestnikom projektu. 14.Zamawiający ma prawo sprawdzić podczas odbioru przedmiot zamówienia pod względem jakości. W przypadku zakwestionowania jakości produktów Wykonawca niezwłocznie wymieni towar na inny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego. 15.Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji zamówienia. 16.Zamawiający zastrzega, że w przypadku wcześniejszego zgłoszenia Wykonawcy, tj. do godz. 10.00 danego dnia szkolenia, nieobecności uczestnika na zajęciach, Wykonawca pomniejsza odpowiednio ilość dostarczanych posiłków w danym dniu. 17.W przypadku, gdy Zamawiający nie powiadomi na czas Wykonawcy o nieobecności uczestnika szkolenia, Zamawiający zapłaci za wydany posiłek. 18.W sytuacji opisanej w pkt. 17 Wykonawca zostawia posiłek na sali szkoleniowej do dyspozycji pozostałym uczestnikom szkolenia. 19.Strony ustalają, że Zamawiający powiadamia Wykonawcę o nieobecności uczestnika za pośrednictwem maila, lub telefonicznie. 20.Za realizację przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyliczone jako iloczyn osób, którym wydano serwis kawowy i zestawy obiadowe oraz stawki za dzienne porcje serwisu kawowego i zestawu obiadowego dla 1 osoby. 21.Zapłata wynagrodzenia następowała w terminie do 21 dni od daty złożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z zestawieniem wydanych posiłków oraz potwierdzeniami przekazanych posiłków. W czasie obowiązywania umowy faktury będą wystawiane do 10 dnia każdego miesiąca. 22.Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją niniejszego zamówienia do 31 grudnia 2020 r. 23.W przypadku zaprzestania prowadzenia działalności (likwidacja, upadłość), Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu Zamawiającemu całości dokumentów związanych z realizacją niniejszego zamówienia. 24.Wymagania stawiane Wykonawcy: a)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość opisaną dla przedmiotu zamówienia; b)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań zamówienia; c)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; d)Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 25.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 26.Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć jedną ofertę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGI CAŁODOBOWEGO DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DLA PACJENTÓW MCTiPZ
Dodano: 2016-02-15 - PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW SZPITALA Z UWZGLĘDNIENIEM DIET I KALORYCZNOŚCI DLA SPZOZ W PAJĘCZNIE
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa posiłków gotowych (cateringu) dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2015-06-30 - USŁUGI CAŁODOBOWEGO DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DLA PACJENTÓW MCZP
Dodano: 2015-02-06 - Dostawa posiłków gotowych (cateringu) dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2015-02-05 - Usługa codziennego przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla pacjentów Szpitala - catering. SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 32 / 2014
Dodano: 2014-09-01 - Nazwa zadania: usługa codziennego przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla pacjentów Szpitala - catering. Numer sprawy: SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 16 / 2014.
Dodano: 2014-03-20 - Nazwa zadania: usługa codziennego przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla pacjentów Szpitala - catering. Numer sprawy: SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 11 / 2014.
Dodano: 2014-03-06 - dostawa posiłków gotowych cateringu dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej,z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2014-03-04 - Nazwa zadania: usługa codziennego przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla pacjentów Szpitala - catering. Numer sprawy: SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 09 / 2014.
Dodano: 2014-02-19