Przetargi.pl
Dostawa pomp insulinowych - 10 kpl.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
    ul. dr K. Jaczewskiego 8
    20954 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
    REGON: 28875100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomp insulinowych - 10 kpl.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa pomp insulinowych - 10 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (wg szablonu z załącznika nr 5 do SIWZ). 1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 2 do siwz); 2) kosztorys ofertowy - uwzględniający co najmniej: -nazwę przedmiotu zamówienia a także producenta wyrobu oraz (jeżeli jest wprowadzone) nazwę własną (handlową) i numer katalogowy -wielkość zamówienia wg elementów przedmiotu zamówienia lub całego kompletu, -cenę jednostkową netto zamówienia wg elementów urządzenia lub całego kompletu; -jeśli występują – inne pozycje czynników cenotwórczych, -stawkę podatku VAT -łączną wartość netto i brutto 3) oświadczenie wstępne Wykonawcy według załącznika nr 4, 4) wypełnioną tabelę parametrów technicznych (wg Załącznika nr 1 do SIWZ) *) 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach