Przetargi.pl
Dostawa pomocy edukacyjnych, dydaktycznych oraz wyposażenia w ramach realizacji projektu „ROZWÓJ EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ NA TERENIE GMINY KOLSKO” nr: RPLB.08.01.01-08-0029/17-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach: Osi priorytetowej 8. Nowoczesna edukacja Działania 8.1 Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej Poddziałania 8.1.1 Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej - projekty realizowane poza formułą ZIT

Gmina Kolsko ogłasza przetarg

  • Adres: 67-415 Kolsko, ul. Piastowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 524 177 , fax. 683 524 355
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolsko
    ul. Piastowska 12
    67-415 Kolsko, woj. lubuskie
    tel. 683 524 177, fax. 683 524 355
    REGON: 97077031000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy edukacyjnych, dydaktycznych oraz wyposażenia w ramach realizacji projektu „ROZWÓJ EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ NA TERENIE GMINY KOLSKO” nr: RPLB.08.01.01-08-0029/17-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach: Osi priorytetowej 8. Nowoczesna edukacja Działania 8.1 Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej Poddziałania 8.1.1 Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej - projekty realizowane poza formułą ZIT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy edukacyjnych, dydaktycznych oraz wyposażenia w ramach realizacji projektu „ROZWÓJ EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ NA TERENIE GMINY KOLSKO” nr: RPLB.08.01.01-08-0029/17-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach: Osi priorytetowej 8. Nowoczesna edukacja Działania 8.1 Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej Poddziałania 8.1.1 Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej - projekty realizowane poza formułą ZIT. 2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części: a) Część 1: Dostawa pomocy edukacyjnych, dydaktycznych, zabawek i materiałów plastycznych jako wyposażenie sal ogólnorozwojowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1. stanowi załącznik nr 5A do SIWZ. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu gwaranci jakości i rękojmi, na min. 12 miesięcy na całość przedmiotu zamówienia. b) Część 2: Dostawa pomocy edukacyjnych i dydaktycznych jako wyposażenie sali specjalistycznej o charakterze terapeutycznym i integracji sensorycznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2. stanowi załącznik nr 5B do SIWZ. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu gwaranci jakości i rękojmi, na min. 12 miesięcy na całość przedmiotu zamówienia. c) Część 3: Dostawa i montaż elementów placu zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3. stanowi załącznik nr 5C do SIWZ. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu gwaranci jakości i rękojmi, na min. 12 miesięcy na całość przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami placów zabaw. Montaż w gruncie rodzimym (trawa). Wymiary elementów wyposażenia placów zabaw określone w przedmiocie zamówienia są wymiarami przybliżonymi. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych wymiarów w stosunku +/- 10%. Elementy wyposażenia przeznaczone do zabawy powinny posiadać określone strefy bezpieczeństwa zgodnie z specyfiką producenta danej zabawki. 3. Zawarte w SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji urządzeń i sprzętu są danymi minimalnymi – Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu. 4. Wszystkie sprzęty, pomoce dydaktyczne oraz wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne technicznie, wolne od wad, nie regenerowane, nie powystawowe i gotowe do użycie bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych (dotyczy elementów wyposażenie, dla których dopuszczenie do stosowania w placówkach oświatowych wymagane jest przepisami prawa). Oferowany sprzęt i wyposażenie muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie oraz muszą – jeśli dotyczy – posiadać odpowiednie wymagane prawem polskim atesty, certyfikaty, zezwolenia świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem i niezbędne instrukcje w języku polskim. 5. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa Zamawiający wymaga udzielenia przez dostawcę minimalnej gwarancji na dostarczony zamówienie wg opisu przedmiotu zamówienia określonego Rozdziale III, licząc od dnia dostarczenia dostawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, z zachowaniem szczególnej staranności nowy oraz kompletny przedmiot zamówienia, własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku w Szkole Podstawowej, ul. Piastowska 37, 67-415 Kolsko. Elementy placu zabaw należy zamontować przy budynku Przedszkola Publicznego w Kolsku, ul. Piastowska 39, 67-415 Kolsko. 7. Dostawa winna się odbyć w dzień roboczy, w godzinach uprzednio ustalonych z Zamawiającym. 8. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o termie dostawy pisemnie faxem lub drogą elektroniczną, z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. 9. W przypadku stwierdzenia, że przedmiot dostawy ma wady lub jest niezgodny z umową, Zamawiający ma prawo odmówić odbioru do czasu zaoferowania przedmiotu dostawy zgodnie z umową wolnego od wad. 10. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Nazwy własne producentów materiałów i pomocy dydaktycznych podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. 11. W przypadku zaproponowania produktu równoważonego Wykonawca dołączy do oferty wszystkie dane techniczne (dokładny opis) umożliwiający jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę dostawy, prac wytwórczych, transportowych, montażowych i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. świadczenie usług gwarancyjnych, opłaty za utylizację odpadów oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji zadania) a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty Wykonawcy. 13. Ustalone wynagrodzenie ryczałtowe jest ostateczne, niezależnie od rozmiaru prac i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji – nie podlega przeliczeniom i obejmuje wszelkie narzuty i dodatki. Za ustalenie ilości prac i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca – nieoszacowanie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną (wg załącznika nr 1 do SIWZ); 2. Wypełniony formularz cenowy wg załącznika nr 5A, 5B, 5C do SIWZ – opis przedmiotu zmówienia/formularz cenowy 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika; 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); 5. Pełnomocnictwa, o których mowa powyżej powinny być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach; 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w w/w oświadczeniu; 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach