Gmina Miączyn ogłasza przetarg
- Adres: 22455 Miączyn, Miączyn
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 180 005 , fax. 846 180 005
- Data zamieszczenia: 2018-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miączyn
Miączyn 107
22455 Miączyn, woj. lubelskie
tel. 846 180 005, fax. 846 180 005
REGON: 95036852300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miaczyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia pracowni oraz sprzętu ICT dla uczniów Szkoły Podstawowej w Miączynie oraz Gimnazjum im. Jana Pawła II na potrzeby realizacji projektu „Poznawać, Doświadczać, Rozumieć - wsparcie szkół w Gminie Miączyn. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia pracowni oraz sprzętu ICT dla uczniów Szkoły Podstawowej w Miączynie oraz Gimnazjum im. Jana Pawła II na potrzeby realizacji projektu „Poznawać, Doświadczać, Rozumieć - wsparcie szkół w Gminie Miączyn” realizowanego przez – Szkołę Podstawową w Miączynie oraz Gimnazjum im. Jana Pawła II w Miączynie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy następujące części: I część zamówienia – sprzęt ICT- 1a II część zamówienia – wyposażenia pracowni-1b III część zamówienia – pomoce dydaktyczne - 1c. Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b, 1c do SIWZ oraz wzór umowy załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162200-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli i innego wyposażenia, w tym m.in. laptopów, oprogramowania, zabawek, gier edukacyjnych i sprzętu rehabilitacyjnego dla Przedszkola Samorządowego w Komarówce Podlaskiej w ramach projektu „DOBRY START – zwiększenie udziału dzieci w wieku przedszkolnym w wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Komarówka Podlaska”
Dodano: 2019-08-21 - Dostawę mebli i innego wyposażenia, w tym m.in. laptopów, oprogramowania, zabawek, gier edukacyjnych i sprzętu rehabilitacyjnego dla Przedszkola Samorządowego w Komarówce Podlaskiej w ramach projektu „DOBRY START – zwiększenie udziału dzieci w wieku przedszkolnym w wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Komarówka Podlaska”
Dodano: 2019-07-10 - „Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia pracowni oraz sprzętu ICT dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Hulczu na potrzeby realizacji projektu „Nasze Szkoły- Nasza Przyszłość - wsparcie uczniów i nauczycieli ze szkół w Gminie Dołhobyczów”
Dodano: 2018-01-08 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów na potrzeby projektu pt. " Energia kompetencji" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020
Dodano: 2017-08-23 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów na potrzeby projektu pt. „Energia Kompetencji” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020
Dodano: 2017-08-22