Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych "Aktywna tablica"

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych "Aktywna tablica"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Temat: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych "Aktywna tablica" Wspólny Słownik Zamówień: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe I Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, instalację, uruchomienie oraz zintegrowanie zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych (sprzętu) z infrastrukturą szkolną, a także zapewnienie technicznych szkoleń nauczycielom w zakresie funkcji obsługi urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych, uwzględniając konieczność stosowania TIK w prowadzeniu zajęć edukacyjnych z różnych przedmiotów dla następujących szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle: 1. Publicznej Szkoły Publicznej nr 18, ul. Jana Brzechwy 80, 47-230 Kędzierzyn-Koźle: a. tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym (min 1024x 768 (XGA)) – 2 sztuki; b. projektor min 800x600 (SVGA) – 1 sztuka; 2. Publicznej Szkoły Podstawowej nr 16, ul. Sławięcicka 96, 47-230 Kędzierzyn-Koźle: a. tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym (min 800x600 (SVGA)) – 3 sztuki; 3. Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15, ul. Szymanowskiego 19, 47-205 Kędzierzyn-Koźle: a. tablica interaktywna bez projektora ultrakrótkoogniskowego (min 10 punktowy dotyk) – 2 sztuki; b. projektor (min 1024x 768 (XGA)) – 2 sztuki; 4. Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19, ul. Mieszka I 4, 47-232 Kędzierzyn-Koźle: a. tablica interaktywna bez projektora ultrakrótkoogniskowego (min 10 punktowy dotyk) – 2 sztuki; b. projektor uniwersalny – 4 sztuki; 5. Publicznej Szkoły Podstawowej nr 6, ul. Stalmacha, 47-220 Kędzierzyn-Koźle: a. interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu co najmniej 55 cali – 1 sztuka. II Sprzęt informatyczny będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą), nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od wolny od obciążeń prawami osób trzecich. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 3. Dostarczany sprzęt musi posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta. 4. Okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę winien być nie krótszy niż 2 lata. 5. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne oraz wszelkie atesty i certyfikaty, zgodnie z zamówieniem. 6. W przypadku zakupu danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu, zakupione pomoce dydaktyczne muszą pochodzić od jednego producenta. 7. Komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju musi pochodzić od jednego dostawcy. 8. Sprzęt musi posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do: 1) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 18 w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Brzechwy 80, 47-230 Kędzierzyn-Koźle. 2) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 16 w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Sławięcicka 96, 47-230 Kędzierzyn-Koźle. 3) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15 w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Szymanowskiego 19, 47-205 Kędzierzyn-Koźle. 4) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 19 w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Mieszka I 4, 47-232 Kędzierzyn-Koźle. 5) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Stalmacha 20, 47-220 Kędzierzyn-Koźle. III W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1. Sprzedaży i dostawy pomocy dydaktycznych wymienianych wyżej oraz innego sprzętu, bez którego uruchomienie tablic interaktywnych i projektorów byłoby niemożliwe (kable, uchwyty do zamontowania na ścianie itp.) do ww. szkół podstawowych, 2. Zapewnienia montażu, instalacji i uruchomienia dostarczonych urządzeń do oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych, 3. Zapewnienia szkolenia nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych. 4. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu oraz miejsca wskazanego przez Dyrektora szkoły 5. Wykonawca zamontuje tablice oraz projektory. Sposób montażu - Projektor montowany do uchwytu nad tablicą (w pozycji centralnej), kable biegnące po ścianie zabudowane w korytkach. 6. Do odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego upoważnieni są dyrektorzy placówek oraz osoba wskazana w IPU do kontaktu w sprawie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych, niż podane przez Zamawiającego jako minimalne w cz III SIWZ_Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy oraz załączniki zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32420000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do IDW wzoru formularza ofertowego podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy (załącznik nr 1 do IDW). Wraz z ofertą należy złożyć załącznik nr 1A – Opis oferowanego sprzętu potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego. 2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. 3.2 Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.3 Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3.4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3.5 Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum. 4. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Z uwagi na brak określenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (pkt III. 3 ogłoszenia)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach