Gmina Siedliszcze ogłasza przetarg
- Adres: 22-130 Siedliszcze, ul. Szpitalna
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 692 284 , fax. 825 692 202
- Data zamieszczenia: 2018-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedliszcze
ul. Szpitalna 15 A
22-130 Siedliszcze, woj. lubelskie
tel. 825 692 284, fax. 825 692 202
REGON: 55010800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedliszcze.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Kurs na Naukę – programy rozwojowe szkół w Gminie Siedliszcze - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwy wg Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): Komputery przenośne Drukarki laserowe Urządzenia multimedialne 1. Wszystkie zaoferowane towary muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych. Wszystkie towary muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Wszystkie oferowane towary powinny posiadać wszelkie wymagane przepisami świadectwa, certyfikaty, atesty i inne dokumenty poświadczające dopuszczanie do stosowania. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu zamówienia powstałe w czasie transportu. 2. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do Zespołu Szkół im. H. Sienkiewicza w Siedliszczu, ul. Bałasza 1, 22-130 Siedliszcze. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia dokumentów gwarancyjnych na dostarczone urządzenia. Jeżeli producent materiałów / urządzeń wchodzących w skład zestawu udziela dla nich odrębnej gwarancji, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia tych dokumentów Zamawiającemu. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. 4. Wykonawca jest zobowiązany skutecznie poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, z wyprzedzeniem co najmniej dwudniowym. 5. W przypadku stwierdzenia, że przedmiot umowy ma wady lub jest niezgodny z umową, Zamawiający ma prawo odmówić odbioru do czasu zaoferowania przedmiotu dostawy zgodnie z umową lub wolnego od wad. 6. O wadach Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie lub faksem wysłanym nie później niż w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia. Reklamacje Zamawiającego będą załatwione przez Wykonawcę niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia. 7. Dostarczenie przedmiotu zamówienia wolnego od wad nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić koszt transportu, rozładunku, dostarczonych pomocy dydaktycznych. 9. Zamówienie nie jest podzielone na części. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na wyposażenie pracowni ICT Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami – EURES
Dodano: 2024-05-10 - Dostawa notebooków z oprogramowaniem i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 2 części
Dodano: 2024-02-08 - Wyposażenie pracowni przedmiotów zawodowych i pracowni elektrycznej dla Zespołu Szkół Techniczno - Motoryzacyjnych w Tomaszowie Lubelskim, w ramach projektu
Dodano: 2023-08-16 - Dostawa wyposażenia do cyfryzacji biur w ramach realizacji projektu „Cyfrowy Powiat”
Dodano: 2023-08-08 - „Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji Programu Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-06-29 - Wyposażenie pracowni przedmiotów zawodowych i pracowni elektrycznej dla Zespołu Szkół Techniczno - Motoryzacyjnych w Tomaszowie Lubelskim, w ramach projektu
Dodano: 2023-05-24 - Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji Programu Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-03-09 - Dostawa 18 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem na potrzeby Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców LUW w Lublinie
Dodano: 2023-01-24 - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu Cyfrowa Polska "Granty PPGR"
Dodano: 2023-01-23 - „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2021-2025 Edycja 2022"
Dodano: 2022-12-29