Gmina Sawin ogłasza przetarg
- Adres: 22107 Sawin, ul. Chutecka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-82 567-30-12, 567-30-92 , fax. 0-82 567-30-12
- Data zamieszczenia: 2017-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sawin
ul. Chutecka 12
22107 Sawin, woj. lubelskie
tel. 0-82 567-30-12, 567-30-92, fax. 0-82 567-30-12
REGON: 11019802000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugsawin.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania spełniającego funkcję systemu monitorowania kompetencji” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania spełniającego funkcję systemu monitorowania kompetencji w ramach projektu pn. „Wsparcie uczniów Gimnazjum w Sawinie w zakresie kompetencji kluczowych.” Nr RPLU.12.02.00-06-0197/16. Zamówienie podzielone jest na 3 części: 1. Część 1 – dostawa pomocy dydaktycznych,– Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2A; 2. Część 2 – sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem; – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2B; 3. Część 3 – oprogramowanie wraz ze sprzętem spełniający funkcję systemu monitorowania kompetencji,– Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2C. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium przed terminem składania ofert w wysokości: dla części I – 1 300,00 PLN (jeden tysiąc trzysta złotych). dla części II – 500,00 PLN (pięćset złotych), dla części III – 3 400,00 PLN (trzy tysiące czterysta złotych). 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu PARP (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zmianami). 3. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy PZP. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie pzp. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Gminę Sawin) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Gminy Sawin), albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Gminy Sawin, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Gminy Sawin z żądaniem zapłaty). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w BS Sawin nr 47 8192 0002 2001 0000 0853 0004. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pozostałych formach należy w oryginale dołączyć do oferty. 5. Wadium zostanie zwrócone lub zatrzymane zgodnie z art.46 ustawy pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Wsparcie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Wysokiem”
Dodano: 2024-04-29 - „Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Skrzynicach”
Dodano: 2024-04-24 - „Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie”
Dodano: 2024-04-24 - „Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie”
Dodano: 2024-04-24 - Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
Dodano: 2024-04-24 - Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć, zabawek i pozostałego wyposażenia do Żłobka Gminnego w Bełżycach, ul. Bychawska 15A, 24-200 Bełżyce
Dodano: 2024-02-29 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla szkół ponadpodstawowych w ramach projektu edukacyjnego „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina”
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni w Zespole Szkół im. Władysława Stanisława Reymonta w Małaszewiczach
Dodano: 2021-05-26 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina”
Dodano: 2021-05-11 - Dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego do pracowni szkolnych w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie" w ramach Osi priorytetowej 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje. Działania 12.4 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,
Dodano: 2021-03-26