Przetargi.pl
„Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni TIK i przyrodniczych w ramach projektu „INTERAKTYWNI-KOMPETENTNI-PROFESJONALNI – program wsparcia szkół w Gminie Łańcut”

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37100 Łańcut, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 252 264 , fax. 172 256 536
  • Data zamieszczenia: 2018-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza
    37100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 252 264, fax. 172 256 536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni TIK i przyrodniczych w ramach projektu „INTERAKTYWNI-KOMPETENTNI-PROFESJONALNI – program wsparcia szkół w Gminie Łańcut”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie podzielone zostało na dwie części: Część 1: ,,Wyposażenie szkolnych pracowni w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych w ramach projektu „INTERAKTYWNI-KOMPETENTNI-PROFESJONALNI – program wsparcia szkół w Gminie Łańcut” Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni przyrodniczych do 9 Szkół Podstawowych na terenie Gminy Łańcut tj. Szkoły Podstawowej w Albigowej, Szkoły Podstawowej w Cierpiszu, Szkoły Podstawowej w Głuchowie, Szkoły Podstawowej w Handzlówce, Szkoły Podstawowej w Kosinie, Szkoły Podstawowej w Kraczkowej, Szkoły Podstawowej w Rogóżnie, Szkoły Podstawowej w Soninie oraz Szkoły Podstawowej w Wysokiej w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą „INTERAKTYWNI-KOMPETENTNI-PROFESJONALNI – program wsparcia szkół w Gminie Łańcut”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego. Część 2: ,,Wyposażenie szkół w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK „INTERAKTYWNI-KOMPETENTNI-PROFESJONALNI – program wsparcia szkół w Gminie Łańcut” Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni TIK do 9 Szkół Podstawowych na terenie Gminy Łańcut tj. Szkoły Podstawowej w Albigowej, Szkoły Podstawowej w Cierpiszu, Szkoły Podstawowej w Głuchowie, Szkoły Podstawowej w Handzlówce, Szkoły Podstawowej w Kosinie, Szkoły Podstawowej w Kraczkowej, Szkoły Podstawowej w Rogóżnie, Szkoły Podstawowej w Soninie oraz Szkoły Podstawowej w Wysokiej w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą „INTERAKTYWNI-KOMPETENTNI-PROFESJONALNI – program wsparcia szkół w Gminie Łańcut”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego. Wszystkie pomoce dydaktyczne w ramach części 2 muszą spełniać następujące warunki: - posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne, - posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, - w przypadku komputerów – spełniać wymogi normy Energy Star 5.0, - być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, - posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, - posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 2 lata, a w przypadku tablic i monitorów interaktywnych nie krótszy niż 5 lat. 2. Szczegółowy zakres dostawy dla każdej z części określa: Załącznik nr 5 - Szczegółowy wykaz dostaw. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla poszczególnych części zgodnie z specyfikacją cenową dostaw stanowiącą załącznik nr 3 lub 4 do SIWZ. 3. Materiały i urządzenia objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania określone w opisach przedmiotu zamówienia oraz muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe, świadectwa PZH. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub rządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. 4. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 5. Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów i urządzeń o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w ofercie, które materiały i urządzenia zamienne zamierza zastosować przy realizacji zadania oraz dołączenia do oferty stosownych dokumentów w celu wykazania, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Część I w wysokości 3 100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto złotych) Część II w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) do dnia 16.11.2018 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument – wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty. 4. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r., poz. 1126) 1) Formularz ofertowy /Zał. Nr 1 do SIWZ/ 2) Specyfikację cenową dostawy wyposażenia dla Części I lub II /Zał. 3 lub Zał. 4 do SIWZ/ 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 4) Dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach