Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie ogłasza przetarg
- Adres: 34240 Jordanów, ul. Bł. Ks. P. Dańkowskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 675 369 , fax. 182 675 369
- Data zamieszczenia: 2018-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie
ul. Bł. Ks. P. Dańkowskiego 10
34240 Jordanów, woj. małopolskie
tel. 182 675 369, fax. 182 675 369
REGON: 49043686400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugjordanow,m,197343,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do prowadzenia zajęć w placówkach wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Jordanów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są pomoce dydaktyczne i wyposażenie. Przedmiot zamówienia obejmują zadanie nr 1 i zadanie nr 2. Zad. 1: wyposażenie i pomoce do zajęć sportowych Zad. 2: wyposażenie elektroniczne i multimedialne Pozostałe szczegóły w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38650000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć również: Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. Formularz cenowy/szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wypełniony– wg. wzoru załącznika nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ofertę należy złożyć wg następującej kolejności: Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ (wypełniony w części, na którą składana jest oferta). Formularz cenowy/szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniony w części, na którą składana jest oferta. Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ, o ile dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa różnego sprzętu reprograficznego oraz sprzętu multimedialnego dla Biblioteki Głównej Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie w ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju ASP w Krakowie, umowa o dofinansowanie nr: POWR.03.05.00-00-z066/18”
Dodano: 2021-02-05 - Dostawa różnego sprzętu reprograficznego oraz sprzętu multimedialnego dla Biblioteki Głównej Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie w ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju ASP w Krakowie, umowa o dofinansowanie nr: POWR.03.05.00-00-z066/18”
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa materiałów fotograficznych i poligraficznych do Placówek oświatowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020
Dodano: 2020-10-21 - Dostawa różnego sprzętu fotograficznego oraz oświetleniowego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Dodano: 2019-11-15 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy specjalistycznego sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami, specjalistycznego sprzętu wideo wraz z akcesoriami oraz specjalistycznych urządzeń do filmowania i fotografii powietrznej w ramach realizowanego projektu, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia, dla UPJP II w Krakowie.
Dodano: 2019-05-28 - zakup sprzętu fotograficznego - Gimbal ręczny KC-zp.272-72/19
Dodano: 2019-02-12 - Dostawa sprzętu fotograficznego i wideo dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Dodano: 2018-11-26 - Dostawa różnego sprzętu fotograficznego i bezzałogowego statku powietrznego (quadrokopter) z kamerą dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Dodano: 2018-10-01 - Dostawa sprzętu digitalizującego
Dodano: 2017-12-21 - Dostawa sprzętu fotograficznego i wideo dla Pracowni Filmu Animowanego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Dodano: 2017-11-28