Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkola w ramach projektu pt. ,, MOJE PRZEDSZKOLE na Kujawskiej - nowe miejsca wychowania przedszkolnego w Ostrowie Wielkopolskim’’.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
  • Data zamieszczenia: 2018-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
    63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
    REGON: 63197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umostrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkola w ramach projektu pt. ,, MOJE PRZEDSZKOLE na Kujawskiej - nowe miejsca wychowania przedszkolnego w Ostrowie Wielkopolskim’’.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkola w ramach projektu pt. ,, MOJE PRZEDSZKOLE na Kujawskiej - nowe miejsca wychowania przedszkolnego w Ostrowie Wielkopolskim’’. II. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych służących bieżącemu funkcjonowaniu przedszkola oraz prowadzeniu zajęć dodatkowych dla dzieci. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, ich specyfikację techniczną został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6. Na pomoce dydaktyczne składać się będą poniższe grupy asortymentowe: 1. Pomoce dydaktyczne do ćwiczeń korekcyjno-ruchowych. 2. Pomoce dydaktyczne do ćwiczeń logopedycznych. 3. Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przedszkolnych. 4. Zabawki. 5. Pomoce dydaktyczne zużywalne. 6. Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć arteterapii. 7. Pomoce dydaktyczne i zabawki do integracji sensorycznej. III. Miejsce dostawy: Pomieszczenia Publicznego Przedszkola nr 11 przy ul. Olsztyńskiej 1 (w rejonie ul. Kujawskiej) w Ostrowie Wielkopolskim. IV. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 2 lat, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 3. Zaoferowany towar musi być fabrycznie nowy. 4. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa. UWAGA! Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 4). II. DOKUMENT SKŁADANY PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach