Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w szkołach podstawowych w ramach projektu: „Poprawa dostępności infrastruktury sportowej i edukacyjnej placówek oświatowych Gminy Starachowice”

Gmina Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48412738275 , fax. +48412738275
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
    ul. Radomska 45
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. +48412738275, fax. +48412738275
    REGON: 291009892
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w szkołach podstawowych w ramach projektu: „Poprawa dostępności infrastruktury sportowej i edukacyjnej placówek oświatowych Gminy Starachowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, zwanych dalej pomocami, do pracowni przedmiotowych w szkołach podstawowych, dla których Gmina Starachowice jest organem prowadzącym, tj. Szkoły Podstawowej nr 1, Szkoły Podstawowej nr 2, Szkoły Podstawowej nr 6, Szkoły Podstawowej nr 9, Szkoły Podstawowej nr 10, Szkoły Podstawowej nr 11, Szkoły Podstawowej nr 12 i Szkoły Podstawowej nr 13. Ponadto zamówienie obejmuje dostawę sprzętu do gimnastyki korekcyjnej. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych i sprzętu oraz ich ilość na poszczególne części zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie realizowane jest w ramach projektu: „Poprawa dostępności infrastruktury sportowej i edukacyjnej placówek oświatowych Gminy Starachowice” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części: Część 1 – Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej nr 1; Część 2 – Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej nr 2; Część 3 – Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej nr 6; Część 4 - Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej nr 9; Część 5 – Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej nr 10; Część 6 - Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej nr 11; Część 7 - Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej nr 12; Część 8 - Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej nr 13; Część 9 – Dostawa sprzętu do gimnastyki korekcyjnej do szkół podstawowych. Zamawiający wymaga aby oferowane pomoce i sprzęt stanowiący przedmiot poszczególnych części zamówienia był: a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego; b) fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie używany i nie dotknięty żadną wadą fizyczną oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich; c) kompletny wraz z potrzebnymi do działania przewodami, bateriami i innymi akcesoriami, z odpowiednim oprogramowaniem oraz nie wymagał żadnych dodatkowych nakładów i był gotowy do pracy; d) posiadał wymagane prawem licencje, atesty i certyfikaty jak również niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim. Przyjęte opisy i typy pomocy dydaktycznych wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ zostały użyte przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie pomocy dydaktycznych równoważnych lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpływa negatywnie na realizację celu dydaktycznego, jakiemu mają służyć. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, modelu, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to (wzorzec ten) ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca w cenie oferty na poszczególne części zamówienia musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku, wniesienia pomocy i sprzętu do wskazanych pomieszczeń w szkołach podstawowych. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony przez Wykonawcę bez udziału kuriera. Rozmiary stołów i krzeseł podano zgodnie z normą PN-EN 1729-1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był uprawniony do wprowadzenia do obrotu wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia. Szczegółowe warunki dostawy, gwarancje, sposób zapłaty za dostarczone pomoce i sprzęt oraz obowiązki stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne i sprzęt dostarczone w wyniku realizacji poszczególnych części niniejszego zamówienia przeznaczone są dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta na części 1-9 zamówienia winna zawierać co najmniej: wypełniony formularz OFERTA, wypełniony formularz WYCENA, wypełniony formularz oświadczeń – załącznik nr 2, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), dokument ustanawiający pełnomocnika (zgodnie z pkt 12 ppkt 11 SIWZ), pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach