Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych do jednostek oświatowych Gminy Sokołów Małopolski

Gmina Sokołów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 36050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 7729019 , fax. (017) 7729019
  • Data zamieszczenia: 2017-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokołów Małopolski
    ul. Rynek 1
    36050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. (017) 7729019, fax. (017) 7729019
    REGON: 69058213400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sokolow-mlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych do jednostek oświatowych Gminy Sokołów Małopolski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn.: „Dostawa pomocy dydaktycznych do jednostek oświatowych Gminy Sokołów Małopolski” jest wykonanie dostaw pomocy dydaktycznych do budynków jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Sokołów Małopolski. Projekt jest współfinansowany ze środków finansowych Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Działanie 6.4 szkolnictwo ogólne., projekt: Podniesienie standardów nauczania w jednostkach oświatowych Gminy Sokołów Małopolski Stawka VAT -23% na wszystko. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 38437000-7 Pipety i akcesoria laboratoryjne 39180000-7 Meble laboratoryjne 39160000-1 Meble szkolne 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny 38510000-3 Mikroskopy 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 2. Opis zakresu dostaw: Dostawa składa się z trzech części i jeden wykonawca może składać oferty na każdą, kilka, lub wszystkie 3 części - po jednej ofercie na jedno zadanie: Część - zadanie 1 Dostawa pomocy dydaktycznych: 1. Zespół Szkół w Sokołowie Małopolskim im. J. Pawła II, ul. Lubelska 41, 36-050 Sokołów Młp. tel. 17 7729039: 1 Komplet szkła laboratoryjnego - wersja rozbudowana 10 kpl. 2 "Zestaw odczynników i chemikaliów. Przeznaczony do nauki chemii w szkołach podstawowych i gimnazjalnych" 4 kpl. 3 Modele atomów - zestaw podstawowy 12 kpl. 4 Taca do przenoszenia próbówek i odczynników 12 szt. 2. Zespół Szkół nr 2 w Nienadówce im. M. Konopnickiej, 36-052 Nienadówka 788 , tel. 17 7725341 1 Drabinki gimnastyczne 13 kpl. 2 Kozioł gimnastyczny 1 szt. 3 Skrzynia gimnastyczna 1 szt. 4 Materac gimnastyczny 8 szt. 3. Zespół Szkół w Trzebusce im Św. Jadwigi Królowej, 36-050 Trzebuska 196, tel. 17 7729051 1 Materac gimnastyczny 2 szt. 2 Tablica biała ceramiczna (pracownia komputerowa) 1 szt. 3 Szkielet człowieka (biologia) 1 szt. 4 Model tułowia człowieka 18-częściowy – unisex otwarte plecy (biologia) 1 szt. 5 Mikroskop biologia 1 szt. 6 Zestaw preparatów biologicznych (biologia) 1 kpl 7 Piłka do minikoszykówki 12 szt. 8 Obwody elektryczne – doświadczenia (fizyka) 1 kpl 9 Mapa fizyczna Polski 1 szt. 10 Mapa ścienna Polski fizyczna 1 szt. 4. Szkoła podstawowa w Wólce Sokołowskiej 36-050 Wólka Sokołowska 65 tel. 17 7728886 1 Laminator -1 szt. 2 Zestaw gimnastyczny 1 kpl 5. Zespół Szkół nr 1 w Nienadówce im. H. Sienkiewicza, 36-052 Nienadówka 686 tel. 017 7712319 1. Zestaw do montażu i programowania 1 szt. Część - zadanie 2 Dostawa mebli: 1. Zestaw mebli do pracowni chemicznej – 1 kpl. Część - zadanie 3 Dostawa oprogramowania edukacyjnego: 1. Zespół Szkół w Sokołowie Małopolskim im. J. Pawła II, ul. Lubelska 41, 36-050 Sokołów Młp. tel. 17 7729039: 1 Oprogramowanie do języka angielskiego i niemieckiego 1 zestaw, w tym 7 szt. programów. 2 Oprogramowanie multimedialne, 1 zestaw , w tym 2 szt. programów. 3 Oprogramowanie -program graficzny – 1 szt. 2. Zespół Szkół nr 1 im. H.Sienkiewicza w Nienadówce 36-052 Nienadówka 686 tel. 017 7712319 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 2 Oprogramowanie -program graficzny – 30 szt. 3. Zespół Szkół nr 2 w Nienadówce im. M. Konopnickiej, 36-052 Nienadówka 788 , tel. 17 7725341 1. Oprogramowanie multimedialne, w tym – 12 szt. progr. 4. Zespół Szkół im. ks. M.Lachora w Górnie 36-051 Górno, ul. Centralna 14 tel./fax. 17 7728559 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 5 Zespół Szkół im. Bł. Bronisława Markiewicza w Trzebosi 36-050 Sokołów Młp., ul. Kościelna 1 tel. 17 7727324 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 6. Zespół Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wólce Niedźwiedzkiej 36-050 Wólka Niedźwiedzka 400 tel. 17 7728210 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 7. Zespół Szkół w Trzebusce im Św. Jadwigi Królowej, 36-050 Trzebuska 196, tel. 17 7729051 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 8. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Ignacego Partyki w Górnie 36-051 Górno, ul. Zaborze 51 tel. 17 7728652 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 9. Szkoła Podstawowa w Turzy 36-050 Turza 229 tel. 17 7729101 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 2 Oprogramowanie dydaktyczne 1- kpl. 10. Szkoła podstawowa w Wólce Sokołowskiej 36-050 Wólka Sokołowska 65 tel. 17 7728886 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 2 Oprogramowanie dydaktyczne 1- kpl. 11. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Św. Stanisława Kostki w Trzebosi 36-050 Trzeboś, ul. Podlas 29 tel. 17 7727333 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 2 Oprogramowanie dydaktyczne 1- kpl. 12. Szkoła Podstawowa nr 3 w Trzebosi 36-050 Trzeboś, ul. Dolna 240 tel. 17 7727332 1 Zestaw programów edukacyjnych - 3 kpl . progr. 2 Oprogramowanie dydaktyczne 1- kpl. Na każde z zadań zostanie sporządzona odrębna umowa. Przez dokonanie dostawy rozumie się: dostarczenie na koszt Wykonawcy właściwego towaru do konkretnej jednostki oświatowej, wniesienie do sali wskazanej przez Dyrektora placówki, rozpakowanie, dokonanie oględzin, spisanie protokołu odbioru z dyrekcją placówki w zakresie daty, ilości i stanu dostarczonych towarów. Spisanie protokołu z Dyrektorem placówki nie jest równoznaczne z odbiorem dostawy, należy to traktować jako protokół wewnętrzny. Podstawą do odbioru dla wystawienia faktury i zapłaty będzie protokół odbioru spisany z Zamawiającym. Zapisy wspólne dla wszystkich dostaw: Przedmiotem dostaw mogą być wyłącznie elem. fabrycznie nowe, dopuszczone do obrotu w handlu, z niezbędnymi instrukcjami i dopuszczeniami do użytkowania i jeśli dotyczy do kontaktu z dziećmi i użytkowania przez dzieci. W szczególności urządzenia elektryczne muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa. Dostawy należy dostarczyć bezpośrednio do odpowiedniej placówki na koszt dostawcy. Wymaga się udzielenia gwarancji i rękojmi i gwarancji na minimum 2 lata od daty podpisania protokołu końcowego w odniesieniu do wszystkich elementów dostaw. Pozostałe zapisy. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dot. kluczowych części zamówienia zgodnie z art. 36a ust. 2. Zamawiający nie określa procentowej wartość ostatniej części wynagrodzenia za wykonanie umowy w sprawie zamówienia na roboty budowlane, zgodnie z art. 143a ust. 3. Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1 Zamawiający dopuszcza płatności cząstkowe – zgodnie z zapisami wzoru umowy. 2 Postawą ustalenia wynagrodzenia _ceny brutto oferty_ w umowie z Wykonawcą będzie cena podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 3 Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia zostanie odebrany przez Zamawiającego i będzie spełniał warunki użytkowe wynikające z jego przeznaczenia i parametry określone w zamówieniu. 4 Zapłata za faktury może następować z wykorzystaniem terminu do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego: faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez Audytora i Zamawiającego oraz po sporządzeniu protokołu odbioru cząstkowego lub końcowego. 5 Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie stawia się szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy z załączoną kalkulacją –wykazem oferowanych dostaw (sporządzoną na podstawie zal. nr 6 excel – wykaz dostaw) , z załączonym wypełnionym wykazem elementów składających się na oferowaną cenę zgodnie z wzorem oferty. Ewentualnie – pełnomocnictwa do złożenia oferty. Dokumenty podmiotów zagranicznych na etapie postępowania przetargowego: Wykonawca zagraniczny przedkłada dokumenty te same lub odpowiadające tym samym dokumentom co wykonawca z Polski w zakresie: Wykazania spełniania przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu – nie wymaga się żadnych dokumentów, poza oświadczeniem zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt 1. Wykazania potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu – razem z ofertą: Oświadczenie zgodne z art. 25a ust. 1 pkt 1. o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5: należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawcy zagranicznemu przysługują na równi uprawnienia wynikające z art. 24 ust 8 ustawy pzp. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie zgodne z art. 25a ust. 1 pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zgodnie z art. 36b. i 25 a ust. 5 . Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia oraz zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25 a ust. 1. Zgodnie z art. 23: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Jeżeli oferta wykonawców, o których wspólnie ubiegających się o zamówienie, została wybrana, zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zamawiający nie korzysta z możliwości wynikających z zapisów art. 23 ust 5 i 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach