Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Wł. Reymonta w Sieradzu w ramach projektu „Lepszy start przedszkolaków”.

Szkoła Podstawowa nr 1 im. Władysława Reymonta ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, Kościuszki 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Władysława Reymonta
    Kościuszki 14
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    REGON: 000734989
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedynkasieradz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Wł. Reymonta w Sieradzu w ramach projektu „Lepszy start przedszkolaków”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca, w wyniku wygrania postępowania w trybie podstawowym z negocjacjami fakultatywnymi, przyjmuje do wykonania zamówienie pn. „Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Wł. Reymonta w Sieradzu w ramach projektu „Lepszy start przedszkolaków” – część nr 1 zamówienia: dostawa pomocy dydaktycznych (CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne) w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji postępowania i ofercie Wykonawcy.2. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie bazy dydaktycznej dla przedszkola, dla grupy ukraińskiej pod nazwą „Słoneczka” w Szkole Podstawowej nr 1 im. Wł. Reymonta w Sieradzu.3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła przedmiot zamówienia o lepszych parametrach. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania.5. Wszystkie dostarczane pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać certyfikat CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą. Wszystkie pozycje wyposażenia powinny być zgodne z normą BHP. Tam, gdzie jest to możliwe, wymagana jest również zgodność wyposażenia z Polską Normą.6. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Na opakowaniach muszą znajdować się oznakowania i opisy w języku polskim. 7. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.8. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać instrukcję użytkowania opisującą funkcje oraz sposób eksploatacji dostarczonych pomocy oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp.) w postaci papierowej lub dostępnej w formie elektronicznej. 9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany z tworzyw wysokiej jakości, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia dzieci.10. Dokumentacja postępowania, formularz cenowy oraz oferta Wykonawcy stanowią integralną część niniejszej umowy.1. Wykonawca, w wyniku wygrania postępowania w trybie podstawowym z negocjacjami fakultatywnymi, przyjmuje do wykonania zamówienie pn. „Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Wł. Reymonta w Sieradzu w ramach projektu „Lepszy start przedszkolaków” – część nr 2 zamówienia: dostawa z montażem elementów wyposażenia placu zabaw (CPV: 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw) w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji postępowania i ofercie Wykonawcy.2. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie bazy dydaktycznej dla przedszkola, dla grupy ukraińskiej pod nazwą „Słoneczka” w Szkole Podstawowej nr 1 im. Wł. Reymonta w Sieradzu.3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4a do SWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła przedmiot zamówienia o lepszych parametrach. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania.5. Wszystkie dostarczane pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać certyfikat CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą. Wszystkie pozycje wyposażenia powinny być zgodne z normą BHP. Tam, gdzie jest to możliwe, wymagana jest również zgodność wyposażenia z Polską Normą.6. Przedmioty zamówienia dostarczone przez Wykonawcę muszą być zainstalowane oraz zamontowane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z ich charakterem i właściwością. Koszt dostawy oraz montażu należy uwzględnić w cenie przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.7. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.8.Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać instrukcję użytkowania opisującą funkcje oraz sposób eksploatacji dostarczonych pomocy oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp.) w postaci papierowej lub dostępnej w formie elektronicznej. 9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany z tworzyw wysokiej jakości, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia dzieci.10. Dokumentacja postępowania, formularz cenowy oraz oferta Wykonawcy stanowią integralną część niniejszej umowy.1. Wykonawca, w wyniku wygrania postępowania w trybie podstawowym z negocjacjami fakultatywnymi, przyjmuje do wykonania zamówienie pn. „Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Wł. Reymonta w Sieradzu w ramach projektu „Lepszy start przedszkolaków”– część nr 3 zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego (CPV: 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy, 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe, 30231320-6 Monitory dotykowe, 30231300-0 Monitory ekranowe) w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji postępowania i ofercie Wykonawcy.2. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie bazy dydaktycznej dla przedszkola, dla grupy ukraińskiej pod nazwą „Słoneczka” w Szkole Podstawowej nr 1 im. Wł. Reymonta w Sieradzu.3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4b do SWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła przedmiot zamówienia o lepszych parametrach. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia licencji Zamawiającemu na oprogramowanie zgodnie z wymaganiami określonymi w powyższym załączniku i dostarczenia dokumentów licencyjnych.4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania.5. Wszystkie dostarczane pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać certyfikat CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą. Wszystkie pozycje wyposażenia powinny być zgodne z normą BHP. Tam, gdzie jest to możliwe, wymagana jest również zgodność wyposażenia z Polską Normą.6. Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Na opakowaniach muszą znajdować się oznakowania i opisy w języku polskim. 7. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.8. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać instrukcję użytkowania opisującą funkcje oraz sposób eksploatacji dostarczonych pomocy oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp.) w postaci papierowej lub dostępnej w formie elektronicznej. 9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany z tworzyw wysokiej jakości, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia dzieci.10. Dokumentacja postępowania, formularz cenowy oraz oferta Wykonawcy stanowią integralną część niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach