Szkoła Podstawowa nr 1 im. Władysława Reymonta ogłasza przetarg
- Adres: 98-200 Sieradz, Kościuszki 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Władysława Reymonta
Kościuszki 14
98-200 Sieradz, woj. łódzkie
REGON: 000734989 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedynkasieradz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Wł. Reymonta w Sieradzu w ramach projektu „Lepszy start przedszkolaków”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonawca, w wyniku wygrania postępowania w trybie podstawowym z negocjacjami fakultatywnymi, przyjmuje do wykonania zamówienie pn. „Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Wł. Reymonta w Sieradzu w ramach projektu „Lepszy start przedszkolaków” – część nr 1 zamówienia: dostawa pomocy dydaktycznych (CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne) w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji postępowania i ofercie Wykonawcy.2. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie bazy dydaktycznej dla przedszkola, dla grupy ukraińskiej pod nazwą „Słoneczka” w Szkole Podstawowej nr 1 im. Wł. Reymonta w Sieradzu.3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła przedmiot zamówienia o lepszych parametrach. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania.5. Wszystkie dostarczane pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać certyfikat CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą. Wszystkie pozycje wyposażenia powinny być zgodne z normą BHP. Tam, gdzie jest to możliwe, wymagana jest również zgodność wyposażenia z Polską Normą.6. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Na opakowaniach muszą znajdować się oznakowania i opisy w języku polskim. 7. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.8. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać instrukcję użytkowania opisującą funkcje oraz sposób eksploatacji dostarczonych pomocy oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp.) w postaci papierowej lub dostępnej w formie elektronicznej. 9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany z tworzyw wysokiej jakości, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia dzieci.10. Dokumentacja postępowania, formularz cenowy oraz oferta Wykonawcy stanowią integralną część niniejszej umowy.1. Wykonawca, w wyniku wygrania postępowania w trybie podstawowym z negocjacjami fakultatywnymi, przyjmuje do wykonania zamówienie pn. „Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Wł. Reymonta w Sieradzu w ramach projektu „Lepszy start przedszkolaków” – część nr 2 zamówienia: dostawa z montażem elementów wyposażenia placu zabaw (CPV: 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw) w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji postępowania i ofercie Wykonawcy.2. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie bazy dydaktycznej dla przedszkola, dla grupy ukraińskiej pod nazwą „Słoneczka” w Szkole Podstawowej nr 1 im. Wł. Reymonta w Sieradzu.3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4a do SWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła przedmiot zamówienia o lepszych parametrach. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania.5. Wszystkie dostarczane pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać certyfikat CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą. Wszystkie pozycje wyposażenia powinny być zgodne z normą BHP. Tam, gdzie jest to możliwe, wymagana jest również zgodność wyposażenia z Polską Normą.6. Przedmioty zamówienia dostarczone przez Wykonawcę muszą być zainstalowane oraz zamontowane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z ich charakterem i właściwością. Koszt dostawy oraz montażu należy uwzględnić w cenie przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.7. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.8.Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać instrukcję użytkowania opisującą funkcje oraz sposób eksploatacji dostarczonych pomocy oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp.) w postaci papierowej lub dostępnej w formie elektronicznej. 9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany z tworzyw wysokiej jakości, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia dzieci.10. Dokumentacja postępowania, formularz cenowy oraz oferta Wykonawcy stanowią integralną część niniejszej umowy.1. Wykonawca, w wyniku wygrania postępowania w trybie podstawowym z negocjacjami fakultatywnymi, przyjmuje do wykonania zamówienie pn. „Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Wł. Reymonta w Sieradzu w ramach projektu „Lepszy start przedszkolaków”– część nr 3 zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego (CPV: 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy, 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe, 30231320-6 Monitory dotykowe, 30231300-0 Monitory ekranowe) w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji postępowania i ofercie Wykonawcy.2. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie bazy dydaktycznej dla przedszkola, dla grupy ukraińskiej pod nazwą „Słoneczka” w Szkole Podstawowej nr 1 im. Wł. Reymonta w Sieradzu.3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4b do SWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła przedmiot zamówienia o lepszych parametrach. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia licencji Zamawiającemu na oprogramowanie zgodnie z wymaganiami określonymi w powyższym załączniku i dostarczenia dokumentów licencyjnych.4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania.5. Wszystkie dostarczane pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać certyfikat CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą. Wszystkie pozycje wyposażenia powinny być zgodne z normą BHP. Tam, gdzie jest to możliwe, wymagana jest również zgodność wyposażenia z Polską Normą.6. Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Na opakowaniach muszą znajdować się oznakowania i opisy w języku polskim. 7. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.8. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać instrukcję użytkowania opisującą funkcje oraz sposób eksploatacji dostarczonych pomocy oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp.) w postaci papierowej lub dostępnej w formie elektronicznej. 9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany z tworzyw wysokiej jakości, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia dzieci.10. Dokumentacja postępowania, formularz cenowy oraz oferta Wykonawcy stanowią integralną część niniejszej umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-08
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
Dodano: 2024-04-18 - Doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla Przedszkola Miejskiego nr 137 w Łodzi w ramach projektu „Mali, ale doskonali”
Dodano: 2023-12-30 - Dostawa pomocy dydaktycznych (2 części)
Dodano: 2023-12-30 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa pomocy dydaktycznych (2 części)
Dodano: 2023-11-23 - „Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach programu „Aktywna Tablica””
Dodano: 2023-11-12 - Dostawa pomocy dydaktycznych (8 części)
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu: „Podróż poza horyzonty”
Dodano: 2023-10-01 - Doposażenie pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu „Rozwój CKZ w Drzewniaku”
Dodano: 2023-05-18