Wójt Gminy Bolesławiec ogłasza przetarg
- Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Teatralna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 323 221 , fax. 757 351 783
- Data zamieszczenia: 2018-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Bolesławiec
ul. Teatralna
59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 757 323 221, fax. 757 351 783
REGON: 53373600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pojemników na odpady komunalne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1) 240 sztuk pojemników plastikowych pojemności 240l na odpady zmieszane; 2) 216 sztuk pojemników plastikowych pojemności 240l na odpady biodegradowalne; 3) 208 sztuk pojemników plastikowych pojemności 120l na szkło; 4) 208 sztuk pojemników plastikowych pojemności 120l na plastik; 5) 208 sztuk pojemników plastikowych pojemności 120l na papier; 6) 20 sztuk pojemników plastikowych o pojemności 1100l na odpady zmieszane; 7) 15 sztuk pojemników plastikowych o pojemności 1100l na szkło; 8) 15 sztuk pojemników plastikowych o pojemności 1100l na plastik; 9) 15 sztuk pojemników plastikowych o pojemności 1100l na papier; oraz ich oraz ich transport, rozładunek własnymi siłami i za pomocą własnego sprzętu na terenie magazynu, zlokalizowanego przy ulicy Brzoskwiniowej nr 4 w Kruszynie, gmina Bolesławiec. Zamawiający nie zapewnia rozładunku pojemników. Dostawa bez zapewnionego rozładunku nie zostanie przyjęta. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy, ilość oraz wymagania jakościowe zostały opisane w zał. nr 1A do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (słownie zł: trzy tysięce i 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu 92 8392 0004 2600 2017 2000 0040 UWAGA !!! Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Informacje dodatkowe Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołącza do oferty 1. Wypełniony, (zawierający imię i nazwisko, nazwę firmy i dokładny adres Wykonawcy, NIP, nr tel./fax, e-meil), oznaczony datą, sporządzony wg wzoru. Zał. nr 1 „Formularz Oferty” i właściwie podpisany Formularz Oferty określający i zawierający m.in.: 1) Cenę ryczałtową zamówienia (netto i brutto). 2) Okres gwarancji jakości (min. 24 miesięcy). 2. Termin wykonania (max do 21 grudnia 2018 r.) – brak wpisu oznacza również akceptację tego terminu. 3. Dowody posiadania przez oferenta niezbędnych kwalifikacji stosownie do wymagań Zamawiającego. Należy przedłożyć wszystkie wymagane oświadczenia, pełnomocnictwa i dokumenty wymienione w Rozdz. VI pkt 1. SIWZ. 4. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku dla oferty wspólnej – pełnomocnictwo dla lidera).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 420 sztuk pojemników na odpady medyczne o pojemności 60 litrów.
Dodano: 2022-02-21 - Dostawa zbiorczych pojemników na odpady medyczne.
Dodano: 2021-12-14 - Dostawa zbiorczych pojemników na odpady medyczne
Dodano: 2021-05-05 - Dostawa zbiorczych pojemników na odpady medyczne
Dodano: 2021-05-04 - Dostawa zbiorczych pojemników na odpady medyczne.
Dodano: 2021-04-14 - Zakup koszy na odpady medyczne Czerwone a 120 l.
Dodano: 2021-04-12 - Dostawa zbiorczych pojemników na odpady medyczne.
Dodano: 2021-04-01 - Dostawa zbiorczych pojemników na odpady medyczne.
Dodano: 2021-04-01 - Dostawa zbiorczych pojemników na odpady medyczne.
Dodano: 2021-04-01 - Zakup pojemników na odpady dla pacjentów chorych na Covid - 19
Dodano: 2021-03-08