Przetargi.pl
DOSTAWA POJEMNIKÓW DO GROMADZENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH, W KTÓRE ZOSTANĄ WYPOSAŻONE NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁE NA TERENIE GMINY MYSZKÓW

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34)3132682 , fax. (34)3135029
  • Data zamieszczenia: 2019-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    Kościuszki 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34)3132682, fax. (34)3135029
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA POJEMNIKÓW DO GROMADZENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH, W KTÓRE ZOSTANĄ WYPOSAŻONE NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁE NA TERENIE GMINY MYSZKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków. 2. Rodzaj zamówienia: dostawa. 3. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych przez Wykonawców. 4. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie lub trzy części zamówienia, przy czym na daną część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę. 5. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: 1) część 1 zamówienia – Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych dla zabudowy wielolokalowej, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków; 2) część 2 zamówienia – Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych dla zabudowy jednorodzinnej, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków; 3) część 3 zamówienia – Dostawa pojemników do gromadzenia popiołu dla zabudowy jednorodzinnej, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków. CZĘŚĆ 1: Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych dla zabudowy wielolokalowej, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków, obejmuje: 1) Pojemniki do selektywnego zbierania odpadów ze szkła, w tym odpadów opakowaniowych ze szkła o pojemności 1100 litrów - w ilości 73 sztuki: • kolor pojemników zielony, • napis na przedniej stronie pojemników SZKŁO, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 4 gumowe koła i uchwyty boczne, • zamykane klapą wyposażoną w zamek lub zatrzask uniemożliwiający otwarcie pojemnika bez klucza, • klapa wyposażona w min. dwa otwory wrzutowe o średnicy min. 16 cm, • wyprodukowane w latach: 2012-2019, • oznaczone na przedniej stronie napisem GMINA MYSZKÓW oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu; 2) Pojemniki do selektywnego zbierania odpadów z papieru, w tym tektury, odpadów opakowaniowych z papieru i odpadów opakowaniowych z tektury o pojemności 1100 litrów - w ilości 77 sztuk: • kolor pojemników niebieski, • napis na przedniej stronie pojemników PAPIER, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 4 gumowe koła i uchwyty boczne, • zamykane klapą wyposażoną w zamek lub zatrzask uniemożliwiający otwarcie pojemnika bez klucza, • klapa pojemnika wyposażona w rozetę, • wyprodukowane w latach: 2012-2019, • oznaczone na przedniej stronie napisem GMINA MYSZKÓW oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu; 3) Pojemniki do selektywnego zbierania odpadów metali, w tym odpadów opakowaniowych z metali, odpadów tworzyw sztucznych, oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych o pojemności 1100 litrów - w ilości 105 sztuk: • kolor pojemników żółty, • napis na przedniej stronie pojemników METALE I TWORZYWA SZTUCZNE; • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 4 gumowe koła i uchwyty boczne, • zamykane klapą wyposażoną w zamek lub zatrzask uniemożliwiający otwarcie pojemnika bez klucza, • klapa wyposażona w min. dwa otwory wrzutowe o średnicy min. 16 cm, • wyprodukowane w latach: 2012-2019, • oznaczone na przedniej stronie napisem GMINA MYSZKÓW oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu; 4) Pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych o pojemności 1100l - w ilości 173 sztuki: • kolor pojemników grafitowy, • napis na przedniej stronie pojemników NIESEGREGOWANE (ZMIESZANE) ODPADY KOMUNALNE, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 4 gumowe koła i uchwyty boczne, • zamykane klapą, • wyprodukowane w latach: 2012-2019, • oznaczone na przedniej stronie napisem GMINA MYSZKÓW oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu; 5) Pojemniki do selektywnego zbierania odpadów ulegających biodegradacji o pojemności 1100 litrów - w ilości 61 sztuk: • kolor pojemników brązowy, • napis na przedniej stronie pojemników BIO – ODPADY SPOŻYWCZE, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 4 gumowe koła i uchwyty boczne, • zamykane klapą, • wyprodukowane w latach: 2015-2019, • oznaczone na przedniej stronie napisem GMINA MYSZKÓW oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu; 6) Pojemniki do selektywnego zbierania popiołu o pojemności 1100 litrów - w ilości 31 sztuk: • kolor pojemników srebrny, • napis na przedniej stronie pojemników POPIÓŁ; • pojemniki metalowe z blachy ocynkowanej o grubości 1,5mm, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 4 gumowe koła jezdne z możliwością pełnego obrotu (średnica min. 200mm), z których dwa muszą posiadać hamulce uruchamiane nogą, • tylne i boczne uchwyty do przeciągania pojemnika ułatwiające przetaczanie pojemników przez mieszkańców i służby odbierające odpady, • wytłoczenia zwiększające odporność boków na uszkodzenia mechaniczne, • zamykane klapą, • wyprodukowane w latach: 2015-2019, • oznaczone na przedniej stronie napisem GMINA MYSZKÓW oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu. CZĘŚĆ 2: Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych dla zabudowy jednorodzinnej, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków, obejmuje: 1) Pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych o pojemności 240 litrów - w ilości 2 058 sztuk: • kolor pojemników grafitowy, • napis na przedniej stronie pojemników NIESEGREGOWANE(ZMIESZANE) ODPADY KOMUNALNE, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 2 gumowe koła i uchwyty boczne, zamykane klapą, • wyprodukowane w latach: 2012-2019, • oznaczone na przedniej stronie napisem GMINA MYSZKÓW oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu. 2) Pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych o pojemności 120 litrów - w ilości 2 389 sztuk: • kolor pojemników grafitowy, • napis na przedniej stronie pojemników NIESEGREGOWANE (ZMIESZANE) ODPADY KOMUNALNE, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 2 gumowe koła i uchwyty boczne, zamykane klapą, • wyprodukowane w latach: 2012-2019, • oznaczone na przedniej stronie napisem GMINA MYSZKÓW oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu. 3) Pojemniki do selektywnego zbierania odpadów ulegających biodegradacji o pojemności 120 litrów - w ilości 3 425 sztuk: • kolor pojemników brązowy, • napis na przedniej stronie pojemników BIO – ODPADY SPOŻYWCZE, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 2 gumowe koła i uchwyty boczne, zamykane klapą, • wyprodukowane w latach: 2015-2019, • oznaczone na przedniej stronie napisem GMINA MYSZKÓW oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu. CZĘŚĆ 3: Dostawa pojemników do gromadzenia popiołu dla zabudowy jednorodzinnej, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków, obejmuje: 1) Pojemniki do selektywnego zbierania popiołu o pojemności 110 litrów - w ilości 2 448 sztuk: • kolor pojemników srebrny, • napis na przedniej stronie pojemników POPIÓŁ, • pojemniki winny być o pojemności 110 litrów, metalowe, wykonane z blachy ocynkowanej o grubości min. 1 mm, w górnej oraz dolnej części wzmocnione pierścieniami z blach, • pojemniki winny posiadać boczne wyprofilowane uchwyty umożliwiające wygodne chwytanie pojemnika, • pokrywy pojemnika winny być uchylne, mocowane na zawiasie, posiadające uchwyt umożliwiający otwieranie pojemnika, • pojemniki winny posiadać zestaw jezdny o średnicy min. 200 mm z oponką gumową umożliwiające przemieszczanie pojemnika, • pojemniki winny być przystosowane do mechanicznego opróżniania przez tradycyjne śmieciarki, • dno pojemników winno być odsadzone od podłoża, co ma istotny wpływ na żywotność pojemnika podczas jego eksploatacji, • wyprodukowane w latach: 2015-2019, • oznaczone na przedniej stronie napisem GMINA MYSZKÓW oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu. 6. Pojemniki winny być kompletne, w bardzo dobrym stanie technicznym, bez uszkodzeń, umyte i zdezynfekowane, pozbawione ewentualnych napisów poprzedniego właściciela. 7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot umowy i na własny koszt i ryzyko do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na terenie miasta Myszkowa. 8. Okres rękojmi na dostarczone pojemniki: 24 miesiące, liczone od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego. 9. Okres gwarancji na dostarczone pojemniki: zgodnie z ofertą, przy czym minimalny zaoferowany okres gwarancji to 24 miesiące, liczone od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego. 10. Kody CPV: Główny przedmiot: ­ 34928480-6: pojemniki i kosze na odpady i śmieci. 11. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje: 2) zawarcia umowy ramowej; 3) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: ­- dla części nr 1 zamówienia – 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100), ­- dla części nr 2 zamówienia – 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100). ­- dla części nr 3 zamówienia – 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100), 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: 1) zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków – ……………………… (należy podać numer części zamówienia oraz jego nazwę). Numer referencyjny postępowania – ZP.271.8.2019.PZ 2) oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej) 3) oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 4) oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 5) nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) suma gwarancyjna; 7) okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 8) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: ­- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, ­- nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, ­- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 9) warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla Zamawiającego; 10) zapisy dotyczące tytułu gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 5. Oryginał dokumentu wadium wniesionego w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp sporządzony w formie pisemnej przez gwaranta, Wykonawca składa w Sekretariacie Burmistrza Miasta Myszkowa (pokój nr 109) w budynku Urzędu Miasta Myszkowa, przy ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków. Zaleca się, aby w celu informacyjnym kserokopię wnoszonego wadium Wykonawca dołączył do oferty. 6. Zamawiający wyraża zgodę na wnoszenie wadium w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, w postaci elektronicznej, jeżeli zostały sporządzone w tej postaci w oryginale (w tej formie dokument został wystawiony przez gwaranta). Wadium w postaci elektronicznej przesyła się Zamawiającemu wyłącznie przy użyciu środka komunikacji elektronicznej ePUAP na adres ESP Platformy EPUAP: /um_myszkow/SkrytkaESP Za datę wpływu wadium na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP) Platformy ePUAP przyjmuje się datę jego wpływu (doręczenia) do ESP Platformy ePUAP. Datę przekazania przesyłki potwierdza Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP). UPP jest automatycznie wysyłane przez system na adres ESP nadawcy przesyłki. 7. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. Nr konta: 92 1020 2313 0000 3302 0586 8528 z dopiskiem na przelewie ZP.271.8.2019.PZ – Przetarg nieograniczony – Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków – części ……. zamówienia (należy podać numery części zamówienia, na które wpłacane jest wadium) 8. Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 9. Oryginał lub kserokopię przelewu wadium wniesionego w pieniądzu Wykonawca załącza do oferty. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie: 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załącza do oferty: a) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, przy czym: - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie to składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym treść tego oświadczenia w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu odnosi się do wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, a treść oświadczenia w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania (przesłanek wykluczenia z postępowania) dotyczy każdego z nich z osobna; - Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w tym oświadczeniu, które dotyczą niepodlegania wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, b) zobowiązania innych podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, okresu gwarancji zawartych w ofertach oraz terminu wykonania zamówienia i warunków płatności, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Informacja dotycząca składania ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Myszków w zakładce PRZETARGI/Informacje z otwarcia ofert w dniu zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji podawanych podczas otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, to każdy z nich składa odrębne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego i że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie dostarczane wraz z ofertą winno zawierać w swojej treści informacje dotyczące co najmniej: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4. W odniesieniu do podmiotów na zasoby których Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca przedkłada spośród dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r . poz. 1126 z późn. zm.) – dokumenty tych podmiotów w zakresie jakim składa je Wykonawca, tj.: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 5. Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty (treści oferty) Wykonawca winien dołączyć: 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, które podobnie jak oferta składane jest pod rygorem nieważności w formie pisemnej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2) zobowiązanie innych podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które składane jest jako oryginał w formie pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez te podmioty; 3) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, które składane jest jako oryginał w formie pisemnej lub kopii poświadczonej notarialnie,; 4) oryginał lub kserokopię przelewu wadium wniesionego w pieniądzu (zalecane); 5) zgodnie z rozdz. 8 SIWZ (zalecane): ­- kserokopię dokumentu wadialnego wnoszonego w formie niepieniężnej, którego oryginał w formie pisemnej składany jest w Sekretariacie Burmistrza Miasta Myszkowa, lub ­- wydruk z oryginału dokumentu wadialnego wnoszonego w formie niepieniężnej w postaci elektronicznej, którego oryginał przesyłany jest Zamawiającemu wyłącznie za pomocą środka komunikacji elektronicznej ePUAP na adres ESP Platformy EPUAP: /um_myszkow/SkrytkaESP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach