Przetargi.pl
Dostawa pojazdu do zbierania odpadów

Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. Bolesława Prusa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296 457 301 , fax. 29 6457302, 6457323
  • Data zamieszczenia: 2018-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o.
    ul. Bolesława Prusa 66
    07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 296 457 301, fax. 29 6457302, 6457323
    REGON: 55073367900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gkostrow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pojazdu do zbierania odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu nowego, o podwoziu dwuosiowym posiadającą zabudowę fabrycznie nową o pojemności 6,5 m3-8,0 m3 . 2. Charakterystyka techniczna podwozia samochodowego: Dane techniczne podwozia samochodowego: " Samochód rok produkcji min. 2018 o Układ napędowy na koła tylne o Tylna oś pojazdu na podwójnych kołach ( bliźniakach ). o Dopuszczalna masa całkowita od 6000 kg do 10000 kg. o Silnik o mocy od 160 KM do 185 KM o Podwozie pod zabudowę typu śmieciarka o Skrzynia biegów manualna lub automatyczna o Wzmocnione tylne zawieszenie . o Hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej o Podwozie przystosowane do jazdy po drogach utwardzonych i nieutwardzonych. o Ilość miejsc w kabinie 3 osoby (układ 1+2), wyposażone w pasy bezpieczeństwa. o Kabina kierowcy, wyposażoną w instalację radiową i radio. o Klimatyzacja o Kolor kabiny pomarańczowy lub biały o Lusterka zewnętrzne po stronie kierowcy i pasażera, podgrzewane i elektrycznie regulowane. o Lusterko rampowe po stronie pasażera. o Ręczny wyłącznik prądu. o Koło zapasowe o Pokrowce ochronne na fotele. o Sygnał ostrzegawczy załączonego biegu wstecznego. o Gaśnica. o Trójkąt ostrzegawczy. o Apteczka o Podnośnik dostosowany do pojazdu. o Klucz do odkręcania kół. o Kliny pod koła. o Zabezpieczenie tylnych lamp pojazdu przed uszkodzeniami mechanicznymi. o Zbiornik paliwa minimum 80 litrów . o Zamykany korek wlewu paliwa. o Belka sygnalizacyjna na dachu kabiny ze światłem pulsującym LED, zabezpieczona osłoną odporną na uszkodzenia mechaniczne. 3. Dane techniczne zabudowy jednokomorowej " Zabudowa fabrycznie nowa rok produkcji min. 2018. o Zabudowa skrzyniowa z hydraulicznym urządzeniem załadowczym ,przeznaczona do zbierania odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach o pojemnościach od 110 l ,120 l, 240l do 1100 l . o Ściany boczne skrzyni ładunkowej wzmocnione , z możliwością umieszczenia na nich reklam. o Podłoga skrzyni ładunkowej wykonana w sposób umożliwiający odpływ odcieków o Wyposażony w zawór spustowy z wężem na odcieki o Dno wanny załadunkowej o grubości minimum 6 mm o wysokiej wytrzymałości na ścieranie o Uszczelnienie pomiędzy skrzynią ładunkowo a urządzeniem załadowczym o Pojemność skrzyni ładunkowej od 6,5 m3 do 8 m3 o Mechanizm zgniatania hydrauliczny . o Możliwość sterowania mechanizmem zasypowym panelami umieszczonymi po obu stronie mechanizmu do załadunku pojemników. o Możliwość pracy trybie ciągłym i automatycznym. o Wyposażony w płytę zgniatająco- wypychająco. o Wyposażony w dwa stopnie dla ładowaczy. o Wyposażony w wyłącznik bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczony przy urządzeniu załadowczym . o Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu pojazdu przy urządzeniu załadowczym oraz monitor i głośnik zamontowane w kabinie kierowcy umożliwiające komunikacje pomiędzy kierowcą i ładowaczem. o Zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana, kolor pomarańczowy lub biały zgodny z kolorem kabiny o Oświetlenie według obowiązujących przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło ostrzegawcze LED z tyłu oraz z przodu pojazdu. Wszystkie lampy zabezpieczone przed uszkodzeniem mechanicznym. o Reflektory robocze z tyłu zabudowy. o Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i na zabudowie. o Uchwyt na łopatę i szczotkę do zmiatania. o Zamontowany pojemnik na czystą wodę do mycia rąk o pojemności minimum 10 litrów o Zabudowa musi odpowiadać wytycznym 98/37/WE 4.Minimalne warunki gwarancji i serwisu: o Wykonawca wraz z pojazdem dostarczy kartę gwarancyjną . o Jeżeli w trakcie użytkowania okaże się, że pojazd jest niezgodny ze złożoną ofertą lub SIWZ, lub ma wady, Zamawiający będzie zgłaszał ww. zastrzeżenia do osoby wymienionej w umowie telefonicznie, pisemnie, faxem lub e-mailem. W przypadku zgłoszenia telefonicznego Zamawiający w/w fakt potwierdzi niezwłocznie na piśmie, faxem lub e-mailem, w którym będzie zapis o dacie i godzinie telefonicznego zgłoszenia. Po dokonaniu zgłoszenia strony uzgodnią sposób i termin usunięcia wady. o Wykonawca jest zobowiązany do Usunięcia awarii sprzętu w ciągu 48 godzin od zgłoszenia jej przez Zamawiającego (nie licząc dni świątecznych i niedziel) o Minimalny okres gwarancji i całkowitego bezpłatnego serwisu oraz materiałów eksploatacyjnych /oleje, płyny, filtry, klocki, paski itp./, a także części ulegających zużyciu eksploatacyjnemu /w przypadku wystąpienia luzów lub wycieków usunięcie ich poprzez wymianę zużytych elementów na nowe itp./ - to 24 miesiące. o W okresie gwarancji, pokrycie kosztów dojazdu /transportu / do serwisu, jeżeli naprawa lub przegląd nie może być dokonana w siedzibie Zamawiającego. o Przeglądy gwarancyjne odbywać się będą z reguły w siedzibie i miejscu Zamawiającego. o W przypadku dwukrotnej awarii tej samej części /lub zespołu/, wymiana jej na fabrycznie nową. o W przypadku niemożności usunięcia awarii w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia jej przez Zamawiającego, podstawienie sprzętu zastępczego bez obowiązku ponoszenia z tego tytułu kosztów przez Zamawiającego. o Przewidywany przebieg pojazdu w okresie gwarancji to około 4 tysiące kilometrów miesięcznie o Zamawiający zastrzega sobie możliwość montażu w dostarczonym pojeździe urządzenia GPS oraz sondy paliwowej. W/w czynności zostaną przeprowadzone przez firmy, które posiadają stosowne uprawnienia do ich wykonywania. Wykonawca zostanie o w/w fakcie poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem. Wykonawca oświadczy na piśmie, że w/w czynności nie będą miały wpływu na warunki gwarancji i rękojmi . o Obowiązek dostarczenia przez Wykonawcę w języku polskim: instrukcji obsługi, konserwacji i napraw, katalogu części zamiennych, schematów instalacji, oraz książek gwarancyjnych. o Pojazd powinien posiadać niezbędne dokumenty do zarejestrowania zgodnie z obowiązującą ustawą "Prawo o ruchu drogowym" /t.j. Dz. U. 2017 poz.1260 ze zm./ oraz spełniać wymogi określone polskimi normami dopuszczającymi do eksploatacji oraz deklaracje zgodności CE \WE\, homologacje itp. o Bezpłatne szkolenie obsługi służb konserwacyjno - naprawczych oraz kierowców i ładowaczy Zamawiającego. o Zamawiający dokona sprawdzenia zgodności z SIWZ, wyposażenia, działania i jakości wykonania pojazdu przed ostatecznym odbiorem. Sprawdzenie i odbiór w siedzibie Zamawiającego i sporządzenie protokołu odbioru. 5. Dane dodatkowe: 1. Pojazd będący przedmiotem postępowania winien spełniać przynajmniej normy EURO 6 oraz Dyrektywy Europejskie w zakresie: o zużycia paliwa, o emisji dwutlenku węgla, o emisji zanieczyszczeń tj. tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów. 2. Pojazd nie może być prototypem (w myśl obowiązujących przepisów musi być wykonane przynajmniej 3 sztuki)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144500-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 500.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór oferty na dostawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach